افتخارآفرینان پارالمپیک ایران روی بیلبوردهای پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - همزمان با هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از هفتم تا ۱۸ شهریورماه اکران فرهنگی «فرزندان ایران» در بیلبوردهای شهری پایتخت اجرا شد.

به گزارش ایرنا، این اکران فرهنگی با تصاویر ۶۵ فرزند ایران در ۱۰ رشته ورزشی تکواندو، دو میدانی، والیبال نشسته، وزنه‌برداری، تیراندازی با کمان، گلبال، شنا، تیراندازی و کانو اجرا شده و در سطح پایتخت به نمایش در آمده است.

کاروان ورزشی ایران با نام فرزندان ایران با ۶۵ ورزشکار در ۱۰ رشته ورزشی پاراتیروکمان، پاراتکواندو، پاراجودو و پاراکانو، والیبال نشسته، گلبال، پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پاراشنا و پاراوزنه برداری با شعار ایمان، ایثار و افتخار در بازی های پارالمپیک پاریس حضور پیدا کردند.

اجرای ۱۰ هزار متر مربع عملیات پیاده‌روسازی در معابر جنوب پایتخت

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان در سطح منطقه، گفت: از ابتدای سال تاکنون عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان عزیز در برخی معابر پرتردد سطح منطقه و در مساحتی به طول ۱۰ هزار متر مربع اجرا شده است.

وی با اشاره به عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی پیاده روها ویژه توان یابان در معابر سطح منطقه از ابتدای سال تاکنون، گفت: اجرای پیاده روسازی و مناسب سازی و بهبود پیاده روها جهت استفاده بهتر توان یابان از دغدغه ها و اولویت های مدیریت شهری و به طبع معاونت فنی و عمرانی منطقه است.

افتخارآفرینان پارالمپیک ایران روی بیلبوردهای پایتخت

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس بررسی های کارشناسان مربوطه حوزه فنی و عمرانی منطقه، چندین خیابان در دستور کار جهت اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی برای توان یابان عزیز قرار گرفتند.

سیفی اظهار کرد: یکی از خیابان هایی که برای اجرای عملیات پیاده روسازی در نظر گرفته شد، خیابان ابوذر بود؛ خیابان ابوذر از مهم ترین و پرترددترین و به عبارتی شاه راه سطح منطقه محسوب می شود که در این خیابان به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی تردد توان یابان، اجرا شد.

وی گفت: خیابان دیگر که این خیابان نیز یکی از خیابان های پرتردد منطقه است، خیابان عبید زاکانی است که در این خیابان ۳۵۰ متر مربع عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: خیابان نعمتی از دیگر خیابان هایی بود که اجرای عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توانیابان در آن اجرا شد که در این عملیات ۸۵۰ متر مربع از این خیابان پیاده روسازی شد.

سیفی اظهار کرد: از دیگر خیابان هایی که عملیات پیاده روسازی و مناسب سازی ویژه توان یابان در آن در حال اجرا است، خیابان قربانی است که قرار است در این خیابان حدود یک هزار متر مربع، پیاده رو اجرا شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha