مسائل قضایی و مطالبات بحق مردم کهگیلویه و بویراحمد بررسی می شود

یاسوج- ایرنا- دادستان کل کشور گفت: مهم ترین مسائل قضایی و مطالبات عمومی و اساسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش های مختلف با دقت و تا حصول نتیجه نهایی مورد بررسی و پیگیری جدی قضایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور روز یکشنبه برای شرکت در جلسه معارفه دادستان جدید یاسوج از طریق فرودگاه بین المللی یاسوج وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد با اشاره به مهم ترین برنامه های سفر خود به این استان، تاکید کرد: علاوه بر شرکت در مراسم تکریم ومعارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مهم ترین مسائل قضایی در کهگیلویه و بویراحمد نیز بررسی می شود.

وی در پاسخ به سوالی به ساخت چندین سد در حوزه های آبی و پیرامون استان کهگیلویه وبویراحمد و نگرانی مردم مبنی بر پیامدهای منفی این سدها به ویژه در زمینه محیط زیست تصریح کرد: دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم به موضوعات مورد مطالبه مردم در این حوزه ورود خواهد کرد و به تفکیک مسائل زیست محیطی نیز بررسی خواهد شد.

سید وحید موسویان دادستان جدید مرکز کهگیلویه وبویراحمد در کارنامه خود دادیار دادسرای عمومی و انقلاب گچساران و جانشین دادستان گچساران بوده است.

موسوی همچنین رئیس شعبه پنج دادگاه عمومی و حقوقی یاسوج و سرپرست شوراهای حل اختلاف مرکز استان بوده است.

از دیگر سوابق موسویان می‌توان به قاضی اجرای احکام و شعب شوراهای حل اختلاف استان نیز اشاره کرد.

وی همچنین معاون دادستان مرکز استان و معاون قضایی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس اداره تصفیه ورشکستگی دادگستری استان بوده است.

سید علی ملک‌حسینی پس از حدود پنج سال دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

امروز یکشنبه (۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳) مراسم تودیع و معارفه با حضور دادستان‌کل کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha