صدور ۱۵۰۰ پروانه ساخت جهت ترمیم بافت فرسوده منطقه ۱۵

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۵ پایتخت گفت: یک هزار و ۵۰۰ پروانه ساخت و ساز در محلات اتابک و مینابی صادر شده که بخش عمده آن مربوط به بافت فرسوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شیری روز یکشنبه در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسات متعدد بارها بر فرسوده بودن این محلات تاکید کردیم هر چند که طی چند سال اخیر اگر به بافت فرسوده توجه می‌شد، مشکلات موجود آنها قابل حل بود.

وی با بیان اینکه در محله مینابی حدود ۳۲ درصد بافت فرسوده نوسازی شده که دستاورد بسیار مهمی است، ادامه داد: سال گذشته یک هزار پلاک را نوسازی کردیم و امیدواریم امسال نیز این روند ادامه داشته باشد.

شیری با اشاره به طرح مصوب محلات، تاکید کرد: ساخت مسجدی که در زمان ادامه احداث اتوبان امام علی (ع) تخریب شده بود، در حال حاضر با دستور شهردار تهران در منطقه پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از حد اتباع در این منطقه، افزود: حدود ۳۴ هزار نفر اتباع خارجی در منطقه حضور دارند که ۱۰ هزار نفر از آنها دانش آموز هستند.

شهردار منطقه ۱۵ یادآور شد: قرار است در میدان هاشم آباد یک پمپ بنزین راه اندازی شود تا محل تجمع اتباع در این مکان از بین برود و فرصت شغلی جدید نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر در این منطقه گفت: سال گذشته ۹ هزار نفر جمع آوری شدند ولی به دلیل کمبود فضا پس از چند روز آزاد شدند لذا این کار چندان تاثیر گذار نبود ولی از ابتدای سال جدید با ایجاد فضای مناسب، این جمع آوری‌ها بطور مرتب انجام شده و معتادان متجاهر به این مکان منتقل می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha