۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبر: 85585091
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: دلیل آسیب‌های اجتماعی یزد را شناسایی کنیم

یزد- ایرنا- استاندار یزد، اولویت استان را مسائل فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: باید با استخراج آمارهای قابل قبول و مستند، دلایل آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و نسخه مقابله با مشکلات مختلف استان در این حوزه را مشخص کرد.

به گزارش یکشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "مهران فاطمی" در نشست شورای اجتماعی استان با اشاره به مشکل زیرساخت و ارتباطات نهادهای درگیر در مسائل اجتماعی استان افزود: در راستای حل این مشکل زیرساخت‌های موجود و اقدامات عاجل و دراز مدت مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار یزد عنوان کرد: رسانه ملی نیز با ورود به حوزه آسیب‌های اجتماعی نسبت به ارتقاء سبک و مهارت‌های زندگی مردم در راستای جلوگیری از رفتارهای هیجانی آنان اقدام کند.

استاندار یزد: ضرورت تهیه پیوست علمی جلسات شورای اجتماعی استان استاندار یزد گفت: جلسات شورای اجتماعی استان باید با پیوست علمی و کارشناسی برگزار شود.

وی با تاکید بر ضرورت تهیه پیوست علمی جلسات شورای اجتماعی استان توسط دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: رسانه ملی با ورود به حوزه آسیب‌های اجتماعی نسبت به ارتقاء سبک و مهارت‌های زندگی مردم اقدام کند.

وی با تاکید بر برگزاری منظم و هفتگی جلسات شورای اجتماعی استان گفت: گفتگوهای علمی و کارشناسی و درگیر شدن ذهن مدیران با مسائل اجتماعی و فرهنگی باعث تمرکز و توجه بیشتر آنها بر آسیب‌های این حوزه خواهد شد.

استاندار یزد از دانشگاه علوم پزشکی و نظام روانشناسی استان به عنوان یکی از رکن‌های محکم تخصصی و پژوهشی در نشست شورای اجتماعی نام برد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان پشتوانه کارشناسی و بازوی فکری و اندیشه‌ای شورای اجتماعی عمل کرده و زمینه تهیه پیوست علمی جلسات را فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha