نیازمند: هیچ تیم را دست کم نمی‌گیریم/ منتظر حضور مردم اصفهان در فولادشهر هستیم

تهران- ایرنا- سنگربان تیم ملی، ایران گفت: سطح فوتبال کشورهای آسیایی در هر دو رده ملی و باشگاهی به یکدیگر نزدیک شده و دیگر نباید هیچ تیمی را دست‌ کم گرفت.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرینات این تیم، اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تیم به تدریج تکمیل می‌شود. آماده هستیم تا بازی‌ها را با تمام توان پشت سربگذاریم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در واکنش به اینکه تیم ملی ایران در گروه راحتی برای حضور در جام‌جهانی قرار گرفته است، گفت: سطح فوتبال کشورهای آسیایی در هر دو رده ملی و باشگاهی به یکدیگر نزدیک شده و دیگر نباید هیچ تیمی را دست‌ کم گرفت. به عنوان مثال قطر قهرمان آسیا در گروه ما حضور دارد و می‌دانیم نباید تیمی را دست کم بگیریم و تلاش می‌کنیم دل مردم شاد شود.

سنگربان تیم فوتبال سپاهان اصفهان از برگزاری نخستین دیدار تیم ملی در این شهر، عنوان کرد: این اتفاق خوبی‌ست و قطعا تیم ملی برای مردم اصفهان مهم است و مطمئن هستم شاهد حضور حداکثری و حمایت آنها از تیم ملی در استادیوم فولادشهر خواهیم بود.

تیم ملی فوتبال ایران پانزدهم و بیستم شهریور در مرحله انتخابی جام‌جهانی ٢٠٢۶، به ترتیب در اصفهان و العین به مصاف تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha