تاکید معاون استاندار یزد بر نظارت بر فرآورده‌های بتن و تیرچه بلوک

یزد- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: نظارت سختگیرانه بر روند تولید فرآورده‌های پر مصرفی چون بتن، تیرچه و بلوک به صورت ویژه در شورای فنی استان و معاونت عمرانی پیگیری و اعمال می‌شود.

به گزارش یکشنبه شب روابط عمومی استانداری یزد، " محمد علی شاه حسینی " در شورای استاندارد استان افزود:براساس گزارش های رسیده موثق، تعداد زیادی از واحدها در صنایع مختلف به خصوص ساختمان و به ویژه فرآورده های بتن، تیرچه و بلوک که با ایمنی، سلامت وجان مردم سروکار دارد به صورت کارگاهی و بدون نظارت استاندارد تولید و به بازار عرضه می شوند.

وی با تشکر از مدیرکل و تمامی کارشناسان خدوم و زحمتکش استاندارد در جهت اجرا و پیشبرد برنامه های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: تاثیر اقدامات استاندارد در جامعه کاملا محسوس و ملموس است و شرایط بهتر کیفی ایجاد شده در استان دارالعلم و دارالعباده یزد نتیجه همین تلاش‌هاست.

شاه حسینی گفت:استاندارد با توجه به کمبود منابع مالی و انسانی که با آن روبرو بوده و با مشکلات زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن هست، حجم زیادی ازفعالیت‌های استان را به دوش می کشد که از تمامی دستگاه ها و دوایر مرتبط تقاضا داریم به کمک این اداره اثرگذار آمده و کمبود نیروی انسانی استاندارد را از محل طرح شهید زین الدین جبران کنند.

مدیرکل استاندارد استان یزد نیز گفت:برای صادرات محصولات آن دسته از واحدهای تولیدی که بطور مستمر دارای کیفیت بالایی هستند از سوی سازمان ملی استاندارد ایران قوانین و قواعدی وضع شده که همواره ضمن تسهیل در امور، جهت صادرات نیز مورد حمایت کامل قرار می گیرند.

حمید مطهری ضمن تاکیدبر همکاری تشکل ها و انجمن ها با استاندارد یزد افزود: برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم که عملیاتی نمودن پایش انرژی در ادارات و دستگاههای دولتی، کالیبراسیون اوزان سبک، مانورکشوری بازرسی آسانسورها و طرح نوین امین(نمونه برداری وبازرسی از سطح بازار) از آن جمله اند.

استان یزد بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha