میادین میوه و تره‌بار تهران چهارشنبه تا ظهر باز است

تهران بزرگ - ایرنا - میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران فردا/چهارشنبه/ همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تا ساعت ۱۳ فعال است.

به گزارش ایرنا، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران روز دوشنبه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) اعلام کرد: همه میادین و بازارهای میوه و تره بار روز چهارشنبه از ساعت هشت تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

همچنین مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برنامه های این مجموعه برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله های منطقه پنج پایتخت خبر داد.

مهدی بختیاری زاده در دیدار با داود گودرزی شهردار منطقه پنج گفت: با همکاری شهرداری منطقه، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برنامه ویژه ای برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله های منطقه پنج دارد.

وی با اشاره به ضرورت جانمایی زمین هایی مناسب در محله هایی از منطقه پنج که فاقد بازار میوه و تره بار است افزود: در جانمایی این زمین ها ضروری است تا به استانداردهای لازم جهت احداث بازار دقت ویژه ای شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای این منطقه راه اندازی بازارهای میوه و تره بار محلی می تواند نسبت به کاهش ترددهای روزانه در این محدوده کمک کرده و از همه مهمتر اینکه شهروندان به راحتی می توانند مایحتاج خود را از طریق این بازارها تهیه کنند.

وی بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی بازارها و میادین در شهرداری تهران به ویژه در مناطق ۲۲ گانه از مهمترین ماموریت های سازمان به شمار می رود.

میادین میوه و تره‌بار تهران چهارشنبه تا ظهر باز است

بختیاری زاده یادآور شد: نظارت روزانه و دوره ای بر نحوه عملکرد بازارها و میادین در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با هدف حفظ و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان نیز از جمله اقداماتی است که از سوی کارشناسان سازمان انجام می شود.

وی تاکید کرد: با همکاری شهرداران مناطق در نظر داریم تا بازارهای مطلوب و با دسترسی مناسب را برای شهروندان ساکن در مناطق و محله های شهر تهران راه اندازی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha