حمایت مالی سازمان برنامه و بودجه از تکمیل طرح‌های دانشگاه الزهرا(س)

تهران- ایرنا- معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور از حمایت‌های بیشتر این سازمان برای تکمیل طرح‌های دانشگاه الزهرا (س) خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه الزهرا (س)، معاون عمرانی امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور در دانشگاه الزهرا (س) حضور یافت و از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بازدید کرد. رئیس دانشگاه نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، جایگاه دانشگاه الزهرا (س) و جامعیت آن در حوزه آموزش عالی زنان را بی‌بدیل دانست.

زهرا ناظم بکائی با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و فضاهای آموزشی، اداری و رفاهی خواستار حمایت بیشتر سازمان برنامه و بودجه برای توسعه دانشگاه و جبران کمبود منابع شد.

محمدرضا عصاری، معاون اداری، مالی دانشگاه الزهرا (س) نیز در این دیدار، گزارش‌هایی از طرح جامع کالبدی دانشگاه و پروژه‌های عمرانی اجرا شده در دو سال اخیر ارائه کرد.

حمایت مالی سازمان برنامه و بودجه از تکمیل طرح‌های دانشگاه الزهرا(س)

حسین شفیعی، معاون امور آموزش عالی سازمان برنامه بودجه کشور با ابراز رضایت از وضعیت پیشرفت پروژه‌های دانشگاه الزهرا (س)، از حمایت‌های بیشتر مالی سازمان برنامه بودجه برای تکمیل طرح‌های در دست اجرای دانشگاه خبر داد.

همچنین در ادامه از پروژه‌های در حال ساخت دانشکده فیزیک شیمی، دانشکده هنر، استخر ساختمان ابن سینا و موتورخانه این مجموعه‌ها، رستوران ترمه، مجتمع علوم آزمایشگاهی و مجتمع کلاسی با حضور شفیعی و عصاری بازدیدی صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha