«محمدتقی حسینزاده» مدیر عامل آبفای منطقه چهار امروز (چهارشنبه) در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به این موضوع که عمدهترین فعالیتها و وظایف گروه همیاران آب آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص ارزش ذاتی آب به عنوان کالایی بیجایگزین است، ادامهداد: گروه کارشناسان آموزش همگانی آبفای منطقه چهار با انعقاد تفاهم نامه با شهرداری، زیباسازی، آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر ارگان ها، با توجه به میزان اثرگذاری ارتباطات چهرهبهچهره در تغییر نگرش و رفتار مشترکان در مدارس، مهد های کودک، سرای محلات، سازمان ها، ادارات و ارگان های تحت پوشش به آموزش و نهادینه کردن فرهنگ مصرف آب در بین شهروندان پرداختند.
وی افزود: این آموزش ها به همراه اجرای نمایش عروسکی قطره آب در بین کودکان و دانش آموزان، اثرگذاری این آموزش هار را دو چندان کرد.
مدیرآبفای منطقه چهار تهران خاطرنشانکرد: همچنین همیاران آب با شناسایی مشترکان پرمصرف و بدمصرف با هدف کمک به اصلاح رفتارهای مشترکان و مراجعه به آنان، شیوههای مدیریت مصرف آب را به این مشترکان آموزش میدهند و از مشترکانی که الگوی مصرف آب را رعایت می کنند با اهدای لوح تقدیر بهعمل می آورند.
وی گفت: پیام های مدیریت مصرف با هدف آگاهی بخشی به جهت نامناسب بودن روند الگوی مصرف و کمبود منابع آبی در اماکن عمومی و فرهنگی در قالب پخش تیزر در سینماها، نمایشگرها، نصب استرابرد و بیلبورد و فضای مجازی جهت عموم شهروندان به نمایش گذاشته می شود.
نظر شما