۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85586584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موکب خدمات پزشکی عمومی و تخصصی در ۹ منطقه اهواز برپا شد

اهواز - ایرنا- موکب خدمت رسانی قرارگاه جهادی سردار شهید محمدرضا علیخانی با ۹ غرفه به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در اهواز برپا و در این موکب خدمات پزشکی رایگان به مردم ارایه می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید محمد رضا علیخانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: موکب خدمت‌رسانی به مردم اهواز در روزهای پایانی صفر به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) هرساله در پایان ماه صفر با ۹ غرفه در مناطق مختلف برپا می‌شود.

مجتبی بهمنی افزود: این موکب از روز دوشنبه برپا شده و تا روز چهارشنبه ۱۴ شهریور در ۹ غرفه خدماتی از قبیل ویزیت رایگان پزشک عمومی، پزشک متخصص، پیرایشگاه مردانه رایگان و فروش نوشت افزار ارزان قیمت ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این موکب، غرفه دفاع مقدس، غرفه کافه دخترانه (ویژه بانوان)، غرفه پذیرایی خادم رضا و چایخانه شهدای خوزستان برپا شده است.

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید محمد رضا علیخانی گفت: این برنامه در قالب تقسیم خنده‌ها و موکب خدمات رسان هر سه‌ماه یک بار در مناطق مختلف اهواز برگزار می‌شود ضمن اینکه میز خدمت گفت‌وگوی مسئولان با مردم نیز در موکب برقرار است.

به گزارش ایرنا، شهید محمد رضا علیخانی از مدافعان حرم خوزستانی برای جهاد در راه خدا و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در صبح روز دوشنبه، آبان ماه سال ۱۳۹۴ عازم سوریه شد و پس از مدت ها مبارزه و مجاهدت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

قرارگاه جهادی سردار شهید محمدرضا علیخانی نیز از سال ۱۳۹۴ با راه اندازی موکب خدمت رسانی در مناسبت های مختلف یاد و خاطره این سردار رشید اسلام را گرامی می دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha