از مشکلات مالی قهرمان موتورکراس بانوان ایران تا عِرق به پرچم سه رنگ +فیلم

تهران- ایرنا- برترین ورزشکار موتورکراس ایران که در حال حاضر تنها ملی‌پوش این رشته در مسابقات قهرمانی جهان است، پس از تشریح برخی مشکلات مالی، از عرق ملی خود صحبت می‌کند که حاضر به پشت کردن به ایران نشده است.

به گزارش ایرنا، مسابقات موتور کراس بانوان کشورمان از سال ۱۴۰۰ در پیست آزادی آغاز شد و پس از آن، دختران ایرانی همچون عرصه‌های دیگر دست از تلاش و افتخار آفرینی برنداشتند. هستی رضایی، قهرمان ۱۷ ساله موتور کراس ایران است که برای سومین بار در سال ۱۴۰۳ به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود. وی در ۲ دوره گذشته موفق شد رتبه‌های ۲۰ و ۱۸ دنیا را از آن خود کند و در مسابقات پیش‌رو نیز برای نتیجه بهتر تلاش خواهد کرد.

وی در مصاحبه با ایرنا ابتدا از مشکلات ملی رشته موتورسواری گفت که چقدر هزینه‌های سنگینی برای یک ورزشکار دارد و از طرف بخش دولتی یا خصوصی حمایت چندانی نمی‌شود. رضایی اکثر هزینه‌های تمرینی خود را به طور شخصی و با پشتوانه خانوده‌اش تامین می‌کند ولی همچنان با قدرت در رقابت‌های داخلی و عرصه‌های بین المللی توانسته است که کسب افتخار داشته باشد.

رضایی از قهرمانی در خاورمیانه تا کسب مقام هجدهم جهانی را تنها برای کشورش خواسته و حاضر به مسابقه برای سایر کشورها نشده است. او عِرق ملی و احترام به ایرانی بودن را بسیار مهم‌تر از تامین مالی خود برای ادامه ورزش حرفه‌ای دیده است و حاضر شد که تمام سختی‌ها را به جان بخرد تا نام باعث اهتزاز پرچم ایران شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha