آمادگی تنها دختر تیم ملی موتور کراس پیش از اعزام به مسابقات جهانی + فیلم

تهران- ایرنا- مسابقات جهانی موتور کراس در حالی از ۱۸ شهریور در ترکیه آغاز می‌شود که تنها دختر تیم ملی ایران در این رقابت‌ها، از سطح آمادگی خود سخن می‌گوید.

به گزارش ایرنا، اولین دوره مسابقات موتور کراس بانوان ایران در سال ۱۴۰۰ و در پیست ورزشگاه آزادی برگزار شد و پس از آن، دختران ایرانی همچون عرصه‌های دیگر دست از تلاش و افتخار آفرینی برنداشتند.

هستی رضایی، قهرمان ۱۷ ساله ایران است که برای سومین بار در سال ۱۴۰۳ به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شود. وی در ۲ دوره گذشته موفق شد، رتبه‌های ۲۰ و ۱۸ دنیا را از آن خود کند و در مسابقات پیش‌رو نیز برای نتیجه بهتر تلاش خواهد کرد.

وی قبل از اعزام به مسابقات جهانی ترکیه، با حضور در ایرنا در خصوص آمادگی خود، اظهار داشت: امسال به علت مشکلات مالی نتوانستم موتورم را عوض کنم و باید با امکانات سال گذشته، در این دوره نیز رقابت داشته باشم. زمان زیادی برای تمرین وجود نداشت ولی در همین زمان کم نیز بهترین عملکرد را برای کسب آمادگی داشتم. نمی‌توان گفت که برای مسابقات خیلی آماده‌ام، ولی تمام توانم را خرج کردم و باید ببینیم که چه نتیجه‌ای کسب می‌شود.

ملی‌پوش موتور کراس ایران با اشاره به نتیجه مورد نظرش، گفت: رکورد رقبا از نفر اول تا پانزدهم خیلی به هم نزدیک است و اختلاف‌ها در حد چند ثانیه خواهد بود. امیدوارم بتوانم رکورد بهتری نسبت به رتبه هجدهمِ سال گذشته، ثبت کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha