۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85587575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجانی‌ها شب‌های سردی را تجربه می‌کنند

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۹
کد خبر: 85587575
زنجانی‌ها شب‌های سردی را تجربه می‌کنند

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوا در مناطق مختلف استان روند کاهشی را آغاز کرده است و از اوایل هفته آینده مردم زنجان شب‌های نسبتا سردی را تجربه خواهند کرد.

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است و این شرایط به تدریج در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده شرایط جوی پایداری بر استان حاکم خواهد شد، یادآور شد: در این مدت، بارندگی برای استان پیش بینی نمی شود و اغلب مناطق استان با آسمان صاف و وزش باد مواجه است که در برخی ساعات سرعت باد به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

سلطانی اظهار داشت: دمای هوا در استان روز شنبه هفته آینده به طور محسوسی کاهش می یابد و از این پس هوای گرمی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد:‌ دمای فعلی شهر زنجان ۲۰ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

این کارشناس به نوسان دمای شهرهای استان اشاره کرد و افزود: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۸ درجه، ابهر و خرمدره ۱۵ و ۳۵ درجه، آب‌بر ۲۲ و ۳۷ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۱۵ و ۴۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روزی و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha