۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85587834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمامی راهکارهای قانونی برای تحقق کامل حدنگاری استفاده شود

زنجان - ایرنا - رئیس سازمان ثبت‌ اسناد و املاک کشور گفت: باید از تمامی راهکارهای قانونی برای پیشبرد برنامه‌ها و حل مشکلات مردم و تحقق کامل حدنگاری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بابایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری ثبت اسناد و املاک استان زنجان‌، افزود: باید از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت المال نیز استفاده شود تا کار مردم در دستگاه‌های اجرایی معطل نماند.

وی با بیان اینکه رضایت مردم موجب رضایت خداوند است و این موضوع، بهترین انگیزه برای خدمت بیشتر به مردم خواهد شد، اظهار داشت: کار ثبت اسناد و املاک،بسیار مقدس و ارزشمند است چون نه تنها مالکیت مردم بر اموال و دارایی‌هایشان را تضمین می‌کند بلکه موجب بهداشت قضایی و پیشگیری از وقوع جرم می‌شود.

بابایی با تاکید بر همکاری همه نهادها در صدور اسناد مالکیت، تصریح کرد: اگر نهادی همکاری لازم را در این خصوص نداشته باشد باید به مراجع ذی‌صلاح گزارش داد تا گره‌های ثبتی مردم حل شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همچنین بر لزوم اخلاق‌مداری همه مدیران و کارکنان و برخورد مناسب با مردم و رعایت شان و حقوق آنان تاکید کرد و گفت:‌ این مهم در نظام اداری سازمان ثبت اسناد و املاک یک اصل محسوب می شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل،‌ گفت: ۱۰۰ درصد اراضی استان شامل یک هزار پلاک ثبتی رفع تداخل و مشکلات آنان حل شده است.

حسین کاظمی افزود: در همین راستا ۵۴ درصد از اراضی روستایی استان را تعیین تکلیف و صاحب سند کردیم، همچنین بیش از ۱۱۴ هزار از اراضی ملی نیز به نفع مردم از حالت ملی خارج شد.

وی یادآور شد: تاکنون ۹۰ درصد اسناد و مدارک ثبتی استان با هدف آرشیو الکترونیکی و دیجیتال اسکن شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha