۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۲۶
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85587870
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۱۰۰ درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس از افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرکز آموزش عالی همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تحصیل در این دانشگاه رایگان است.

علی غلامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ دانشجوی بومی گلستان در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس و در سه رشته «فقه و حقوق حنفی، حقوق امامیه، و علوم قرآن و حدیث» مشغول تحصیل هستند.

وی بابیان اینکه تاکنون ۴۰ نفر از این دانشگاه دانش‌آموخته شدند، افزود: ظرفیت پذیرش هر یک از سه رشته این مرکز آموزش عالی برای سال تحصیلی پیش‌رو ۶۰ نفر پیش‌بینی شده است.

غلامی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای تحصیل در دانشگاه مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس براساس سوابق تحصیلی و با مدرک دیپلم می‌توانند تا ۱۸ شهریورماه جاری ثبت نام کنند.

سرپرست دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی واحد گنبدکاووس همچنین بابیان اینکه دانشجویان این مرکز آموزش عالی از زنان و مردان شیعه و اهل سنت هستند. گفت: حدود ۷۰ درصد دانشجویان این دانشگاه را از بانوان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این دانشگاه که فعالیت خود را از بهمن ماه ۱۳۹۸ آغاز کرده، دارای فضای آموزشی مناسب و ظرفیت بالقوه علمی استادان شیعه و اهل سنت است.

شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از اقوام و مذاهب اسلامی در آن سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha