۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85586087
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

آغاز پذیرش دانشجوی پرستاری در گنبدکاووس از سال تحصیلی جدید

گنبدکاووس- ایرنا- سرپرست دانشکده پرستاری گنبدکاووس از پذیریش دانشجوی پرستاری از مهرماه امسال در این مرکز آموزش عالی خبر داد و گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری سال‌جاری مجاز به انتخاب رشته‌های مرتبط و زیرمجموعه پزشکی شدند، می‌توانند کد رشته محل ۳۳۵۸۳ را انتخاب کنند.

حمید علایی‌قوجق روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه ابلاغی پذیرش دانشجو مقع کارشناسی در دانشکده پرستاری گنبدکاووس برای ترم مهرماه امسال ۱۳ نفر و تحصیل آن روزانه خواهد بود.

وی اضافه کرد: داوطلبان متقاضی رشته پرستاری می‌توانند در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ شهریو جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب رشته اقدام و در صورت داشتن هرگونه سوال نیز با شماره تلفن ۰۱۷۳۳۳۳۰۶۶۲ دانشکده پرستاری گنبدکاووس تماس بگیرند.

آغاز پذیرش دانشجوی پرستاری در گنبدکاووس از سال تحصیلی جدید

علایی قوجق یادآور شد: مجتمع آموزش عالی سلامت گنبدکاووس که مجوز آن در سال تحصیلی ۹۵ - ۹۴ توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده بود پس از ۲ دوره پذیرش دانشجو ۲۰ و ۲۲ نفره، چند سالی فعالیت آموزشی نداشت تا اینکه از بهمن ۱۴۰۱ و در ۲ رشته «بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماری‌ها» و «فوریت‌های پزشکی» به ترتیب هر کدام با پذیرش ۱۰ و ۲۰ دانشجو در مقطع کاردانی از طریق آزمون سراسری دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این مجتمع آموزش عالی که تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است، سال قبل موافقت اصولی آن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشکده پرستاری صادر و ابالاغ شد.

سرپرست دانشکده پرستاری گنبدکاووس افزود: این دانشکده از مهرماه امسال در رشته پرستاری هم دانشجو جذب می‌کند.

نتایج انتخاب رشته، دانشکده پرستاری گنبدکاووس نیمه دوم مهرماه امسال اعلام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به آمادگی یکی از نیکوکاران گنبدی برای ساخت ساختمان دانشکده پزشکی، از مسئولان این شهرستان مرزی خواست نسبت به تامین زمین مورد نیاز این مرکز آموزش عالی مساعدت کنند.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha