۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبر: 85587957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر: از دغدغه و مشکلات کارکنان میراث فرهنگی غافل نخواهیم بود

یزد_ ابرنا_ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: نسبت به رفع موانع معیشتی و مسائل و مشکلات کارکنان بر اساس دلایل عقلی و مدیریتی، بی تفاوت نخواهیم بود.

به گزارش ایرنا ، سید رضا صالحی امیری، ظهر پنجشنبه در دیدار با کارکنان میراث فرهنگی استان یزد با بیان این که ظرفیت نیروی انسانی مهمترین ظرفیت محسوب می شود، گفت: در راستای رفع این مسائل و مشکلات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

وی ادامه داد: وظیفه هر مدیر است که نسبت به دغدغه ها و مسائل کارمندان خود بی تفاوت نباشد و لذا با در نظر گرفتن فرایند آن اقدام خواهم کرد.

وزیر میراث با بیان این که مردم داری و آشنایی استاندار یزد با اکثر مردم ستودنی بود، گفت: ویژگی و هنر ستودنی استاندار یزد این بود که تک تک افراد را به خوبی میشناخت و این ویژگی او اهمیت زیادی دارد.

صالحی امیری در پایان به نشست کشورهای عضو ای سی دی در یزد اشاره کرد و گفت: یزد مهد و مرکز تمدن و فرهنگ است و انتخاب این استان به عنوان مرکز برگزاری این رویداد برای ما ستودنی و مهم است.

وزیر میراث در سفری ۲ روزه به یزد ضمن دیدار با امام جمعه مرکز استان، در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی شرکت و به شهرهای اردکان و مهریز سفر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha