اجتماع بزرگ دهه نودی‌ها در حمایت از کودکان غزه در یزد برگزار می شود

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم یزد گفت: اجتماع بزرگ دهه نودی‌ها و حمایت از کودکان غزه به یاد یک هزار شهید دانش آموز در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ " حسین آزادی نژاد " روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اجتماع بزرگ معنوی به خصوص با حضور دبستانی‌ها و همراه خانواده با حضور " ابوذر روحی " مداح اثر سلام فرمانده در روز یکشنبه ۱۸ شهریورماه جاری در پارک بزرگ آزادشهر در جوار شهید گمنام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای سرود، روایتگری، سخنرانی، تکریم فرزندان شهدا و سایر برنامه‌های متنوع پیش بینی شده و علاوه بر دانش آموزان، عموم اقشار می‌توانند در این اجتماع شرکت و از برنامه‌ها استفاده کنند.

این مسئول بیان کرد: همزمان با شروع سال تحصیلی و در آستانه هفته دفاع مقدس توسط ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم در تمامی محلات توسط پایگاه‌ها با همکاری اقشار جامعه ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

آزادی نژاد بیان کرد: حضور نسل جوان و واگذاری برخی امور به آنها در برنامه‌ها بسیار اهمیت دارد و از همکاری بسیجیان و همراهی مردم با ناحیه مقاومت شهید منتظر قائم در محلات مختلف در شهرستان قدردانی به عمل می‌آید.

از جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند و ۳۲۰ هزار بسیجی در استان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha