۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85588245
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ نفر در مراکز انتخاب رشته خراسان جنوبی مشاوره می‌دهند

بیرجند - ایرنا - رییس مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۸۵ نفر از مشاوران برتر انتخاب رشته و برنامه‌ریزی درسی حوزه آزمون سراسری آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به والدین و دانش آموزان استان هستند.

هادی تقی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۷ پایگاه انتخاب رشته کنکور در مناطق و شهرستان‌های این استان راه اندازی شده است که در ۲ نوبت صبح و عصر فعال هستند.

وی اظهار کرد: برای دانش آموزان هر شهرستان و منطقه یک پایگاه مشترک در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، یک پایگاه پسرانه و یک پایگاه دخترانه در مدارس منتخب راه‌اندازی شده است.

رییس مراکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان با تعرفه دولتی متناسب با امکانات و شرایط اقتصادی هر ناحیه، منطقه و شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: کمیته انتخاب رشته کنکور اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تا پایان فرآیندهای مربوطه بر فعالیت‌ پایگاه‌های انتخاب رشته نظارت کامل دارد.

تقی زاده با بیان اینکه انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری تا ۱۷ شهریور ماه انجام می‌شود گفت: مراکز انتخاب رشته تا پایان مهلت اعلام شده از سوی سازمان سنجش یا تمدید احتمالی این زمان مشغول فعالیت خواهند بود.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اردیبهشت و نوبت دوم تیر امسال در سراسر کشور برگزار شد که در نوبت دوم ۱۱ هزار و ۳۷ داوطلب استان خراسان جنوبی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ تیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با اعلام اسامی نفرات برتر کنکور، ۲ دانش‌آموز این استان در میان نفرات برتر کنکور ۱۴۰۳ قرار دارند.

بر اساس نتایج اعلام شده «سید عارف خبیری» از شهرستان بیرجند رتبه چهارم گروه علوم انسانی و «فرزاد حلاج‌مقدم» از شهرستان فردوس رتبه چهارم گروه علوم ریاضی و فنی را کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha