۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85588257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلاعیه مدیریت حج و زیارت استان اردبیل درباره ثبت نام حج عمره

اردبیل - ایرنا -سازمان حچ و زیارت استان اردبیل در اطلاعیه ای اعلام کرد: نوبت اول اعزام زائرین از تاریخ۲۸ شهریورماه جاری تا ۳۰ آذرماه امسال انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا بر اساس این اطلاعیه که روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفته،آمده است: عملیات اعزام متقاضیان واجد شرایط تشرف حج عمره طی ۲ نوبت برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه نوبت اول اعزام زائرین از تاریخ۲۸ شهریورماه جاری تا ۳۰ آذرماه امسال خواهد بود.

همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده، نوبت دوم اعزام زائرین از تاریخ اول دی ماه امسال تا پایان موسم عمره خواهد بود که تاریخ و نحوه ثبت نام این مرحله متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام نوبت اول امسال۲۰ شهریور جاری خواهد بود.

مشمولین ثبت‌نام در این مرحله شامل متقاضیان تشرف در عمره سال گذشته هستند که پس از ثبت نام در کاروان، وجوه خود را پرداخت نموده ولی به دلیل محدودیت اعزام، به سفر عمره مشرف نگردیده و وجوه پرداختی به صورت سیستمی عودت و اولویت متقاضی پایدار گردیده است.

همچنین دارندگان کارت های ودیعه گذاری عمره دارای اولویت تشرف ۱ تا ۱۸۰ در این مرحله میتوانند اقدام به ثبت نام کنند.

متقاضیان با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانیMY.HAJ.IR باید نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات اقدام کرده و در صورت همراهی خانواده و بستگان اقدام به تشکیل گروه کنند.

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام کنندگان باید کاروان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت برخط وجه اعلام شده را پرداخت کنند.

ثبت نام کنندگان باید در ادامه با مراجعه به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی) مدارک را تحویل داده و سفر خود را قطعی کنند.

بر استس این اطلاعیه فرصت انتخاب کاروان و پرداخت وجه و تحویل مدارک (قید شده در برگه رزرواسیون) به دفتر زیارتی منتخب ۴۸ ساعت می باشد.

همچنین در صورت عدم مراجعه در مدت زمان مقرر، ثبت نام بعمل آمده بطور سیستمی لغو خواهد شد.

در این اطلاعیه هزینه‌های سفر زیارتی عمره مفرده شامل بلیط هواپیما، اجاره هتل‌های محل اقامت، تغذیه و تدارکات، حمل و نقل، صدور روادید، بیمه، هزینه دفتر زیارتی، برگزاری جلسات آموزشی و سایر هزینه های اجرای عملیات عنوان شده است.

بنابر هماهنگی به عمل آمده، کلیه دفاتر و کارگزاران زیارتی سراسر کشور آمادگی دارند تا درصورت تمایل و مراجعه متقاضیان، با دریافت حق‌الزحمه تعیین شده، نسبت به تکمیل اطلاعات متقاضی، تشکیل گروه و ثبت نام (رزرو اولیه) برای افراد واجد شرایط اقدام کنند.

تمامی دارندگان کارتهای ودیعه گذاری عمره در صورت فراموشی اولویت تشرف، می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد حج و زیارت و یا از طریق کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* با استقاده از تلفن همراه از اولویت کارت های ودیعه گذاری عمره خود (اولویت¬های ۶۰۰ گانه) مطلع شوند.

طبق این اطلاعیه برای سهولت در ثبت‌نام افراد در کاروان، این امکان در سامانه عمره وجود دارد که دارندگان کارت‌های ودیعه گذاری عمره با تشکیل گروه، نسبت به جستجو و انتخاب کاروان و ثبت‌نام چندین نفر بطور همزمان اقدام نمایند.

در صورتی که متقاضیان فراخوان شده دارای اولویت‌، ظرف سه روز از تاریخ شروع ثبت نام نسبت به ثبت نام و انتخاب کاروان اقدام نکنند، از سایر اولویت‌ها، جهت تشرف دعوت به عمل خواهد آمد.

اخذ روادید برای افراد ثبت نام شده، منوط به داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل هفت ماه از تاریخ پرواز خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha