۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبرنگار: 5515
کد خبر: 85588263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«صدرالدین حجازی» همچنان در کما است

۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۳۱
کد خبر: 85588263
«صدرالدین حجازی» همچنان در کما است

تهران- ایرنا- «صدرالدین حجازی»، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به بیماری مبتلا شده است، همچنان در کما است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سونیا شکیبا از نزدیکان این هنرمند در گفت‌وگویی ضمن اشاره به خبری که توسط برخی درباره درگذشت این بازیگر مطرح شده است عنوان کرد: (آقای) حجازی همچنان در کما است.

وی تاکید کرد: من الان دوباره به بیمارستان می روم ولی وضعیت وی تغییری نداشته است و همچنان در آی سی یو بستری است.

پیش از این برخی از نزدیکان وی خبر از درگذشت این هنرمند داده بودند.

وی چندی پیش نیز در گفت‌وگویی ضمن تاکید بر اینکه حال این هنرمند مساعد نیست گفته بود: مهم‌ترین مسئله این است که ایشان بیمار خاص محسوب می‌شوند و بیش از یک سال است که درگیر درمان هستند. در این مدت علی دهکردی، پژمان بازغی و فریبا کوثری به دیدار این هنرمند رفته و کمک‌هایی برای درمان این بازیگر پیشکسوت داشته‌اند.

این بازیگر ۷۶ ساله تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده که از میان آن‌ها به فیلم‌های «ناخدا خورشید»، «روز شیطان»، «مزاحم»، «سنتوری»، «تردید» و «خرس» می‌توان اشاره کرد.

«کوچک جنگلی»، «روزی روزگاری»، «تنهاترین سردار»، «تفنگ سرپر»، «زیرزمین»، «ساعت شنی»، «مرد دو هزار چهره»، «چار دیواری»، «مختارنامه»، «نابرده رنج»، «کیمیا» و «بانوی سردار» نیز از جمله سریال‌های آشنا و پرخاطره این بازیگر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha