۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85588912
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام ارزان‌قیمت به شهروندان کردکوی اختصاص یافت

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: سهم‌ شهرستان کردکوی در سه سال گذشته از تسهیلات ارزان‌قیمت استان ۹ هزار و ۳۰ میلیارد ریال بود که این اقدام بر اساس تمرکززدایی و توزیع عادلانه ثروت انجام شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کردکوی اظهار کرد: از دهه فجر ۱۴۰۰ تا هفته دولت امسال بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال پروژه در کردکوی افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز شد.

استاندار گلستان گفت: از محل اعتبارات دو سفر رییس جمهور دولت سیزدهم به استان بیش از هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های شهرستان اختصاص یافت.

زنگانه با بیان اینکه از ۹۵ نقطه حادثه‌خیز گلستان، ۶۴ نقطه ایمن‌سازی شده است، تصریح کرد: در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ۹ نقطه هدف‌گذاری شده برای ایمن‌سازی، هشت نقطه ایمن‌سازی شده است.

به گفته وی؛ از محل اعتبارات تملک دارایی استان در حوزه‌های مختلف، هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها به شهرستان کردکوی تخصیص یافته که درصد قابل‌توجهی از این پروژه‌ها تکمیل شده است.

به گزارش ایرنا، افتتاح یک واحد گلخانه، افتتاح زهکشی پنج هزار هکتار زمین‌های اولویت‌دار کشاورزی و آغاز عملیات اجرایی سردخانه ۲ هزار تنی از جمله پروژه‌های هفته دولت شهرستان کردکوی بود که امروز با حضور استاندار و دیگر مسوولان افتتاح شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha