۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85582290
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵۸ هزار میلیارد ریال در بخش آب گلستان هزینه شد

گنبدکاووس- ایرنا- استاندار گلستان با اشاره به مشکلات تنش آبی استان، گفت: ۵۸ هزار میلیارد ریال در ۳۳ ماه گذشته برای بخش آب استان از جمله آزادشهر به عنوان یکی از شهرستان‌های درگیر با تنش آبی شدید هزینه شد.

به گزارش ایرنا، علی محمد زنگانه روز پنجشنبه در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۶۶ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی آزادشهر با هشت هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال اعتبار اظهار کرد: اقدامات خوبی در سایه وحدت و همدلی در طول ۳۳ ماه گذشته برای جبران این عقب ماندگی‌ها با نگاه عدالت محور به تمام شهرستان‌ها انجام شده است.

استاندار گلستان اولویت استان را استفاده از ظرفیت اقوام و مذاهب دانست و گفت: ۲۶۰ مدیر اهل سنت با رویکرد وفاق و همدلی در پست‌های سازمانی استان از رییس اداره شهرستان، بخشدار، معاون فرماندار، فرماندار و مدیران کل و ستادی منصوب شدند.

۵۸ هزار میلیارد ریال در بخش آب گلستان هزینه شد

وی افزود: همچنین نگاه ویژه به بانوان داشتیم که نمونه آن اختصاص ۱۸ درصد از انتصابات به این قشر است و با اختصاص ۴۸ پست مدیریتی در استانداری گلستان به جوانان، میانگین سنت مدیریتی را ۱۰ سال کاهش دادیم.

استاندار گلستان با تاکید بر اجرای وفاق و همدلی مورد نظر دولت چهاردهم در استان، گفت: فراجناحی عمل کردن یعنی الگویی که در این استان پیاده شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت ۶۵۶ پروژه عمرانی و اقتصادی آزادشهر با هفت هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار امروز با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی و محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهرستان آزادشهر با افزون بر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha