مهدوی: قلعه‌نویی از همه بزرگان فوتبال مشاوره بگیرد/ طارمی اشتباه کرد آن حرف‌ها را زد

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نمی‌دانم چرا طارمی در خصوص بزرگان فوتبال اینطور صحبت کرد. خداداد عزیزی سمبل فوتبال ایران است و افتخارات زیادی برای کشورمان به دست آورده است و اما اینکه طارمی به او بی‌احترامی کند را واقعا نمی‌پذیرم.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی برابر قرقیزستان اظهار داشت: متاسفم برای برخی افراد که در فوتبال ایران کار می‌کنند و نمی‌توانند برای تیم ملی کاری انجام دهند. خجالت آور بود که نتوانستیم در یک زمین چمن مناسب از این بازی میزبانی کنیم و در حال‌حاضر هم امکانات مناسبی در اختیار تیم ملی نیست.

وی در مورد عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم ملی ایران در این بازی گفت: متاسفانه در این بازی و بازی‌های قبلی خط دفاعی تیم ملی ناهماهنگ ظاهر شد و در حال‌حاضر هم در سمت راست تیم ملی کشورمان بازیکنان بی‌تجربه حضور دارند؛ اما امیدوارم قلعه‌نویی در بازی‌های مهم از بازیکنانی استفاده کند که تجربه بالایی داشته باشند و بتوانند عملکرد مثبتی به نمایش بگذارند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره صحبت‌های مهدی طارمی پس از بازی مقابل قرقیزستان، یادآور شد: مهدی طارمی بازیکن فوق‌والعاده و بااخلاق است که همیشه با دیگران با احترام رفتار می‌کند. اما من نمی‌دانم چرا او در خصوص بزرگان فوتبال اینطور صحبت کرد. خداداد عزیزی سمبل فوتبال ایران است و افتخارات زیادی برای کشورش به دست آورده است. اما اینکه این بازیکن به پیشکسوت خودش اینگونه بی‌احترامی کند را واقعا نمی‌پذیرم و امیدوارم این رفتارها از سوی ملی‌پوشان تیم ملی دیگر رخ ندهد.

مهدوی در خصوص اینکه آیا امیر قلعه‌نویی باید کادرفنی خود را تقویت کند، خاطرنشان کرد: اول از همه باید دید قلعه‌نویی با چه کسی راحت‌تر است. در گذشته شاهد بودیم خداداد عزیزی و هومن افاضلی مشاوران قلعه‌نویی بودند و من آن زمان بسیار خوشحال بودم که این دو نفر در کنار سرمربی تیم ملی حضور دارند. به نظر من قلعه‌نویی باید از همه بزرگان فوتبال مشاوره بگیرد آنها می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. ضمن اینکه امیدوارم فدارسیون فوتبال برای تیم ملی مسابقه‌های دوستانه برگزار کنند چون این موضوع باعث می‌شود تیم ملی به یک هماهنگی مطلوب برسد.

مهدوی: قلعه‌نویی از همه بزرگان فوتبال مشاوره بگیرد/ طارمی اشتباه کرد آن حرف‌ها را زد

وی درباره بازی امروز تیم ملی کشورمان برابر امارات، عنوان کرد: در بازی مقابل قطر، امارات خیلی خوب بازی کرد و نشان می‌دهد که پیشرفت کرده است. ولی شک ندارم امکانات و زمین مناسب می‌تواند کمک حال تیم ملی کشورمان باشد. امیدوارم در امارات بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha