۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85589059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ هزار درخواست از کردستان در درگاه ملی مجوزها ثبت شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان گفت: ۱۲۰ هزار درخواست صدور مجوز کسب و کار از این استان در درگاه ملی مجوزها به ثبت رسیده است.

محمد مشیرپناهی روز ‌یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ که همه دستگاه های اجرایی به درگاه ملی مجوزها متصل شده‌اند، تاکنون ۱۲۰ هزار درخواست در همه حوزه‌ها از کردستان ثبت شده که از این تعداد ۷۳ هزار مورد تایید شده است.

وی با بیان اینکه برخی از مجوزها هم برای صدور نیاز به تایید دستگاه مربوطه ندارد، اضافه کرد: در مجموع تاکنون ۹۳ هزار مجوز صادر شده است و ۲۰ هزار و ۲۵۷ درخواست هم رد، ۱۰۴ مورد ابطال و بیش از سه هزار مورد هم در دست بررسی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان با اعلام اینکه ۶۸ درصد از درخواست مجوزها در مدت قانونی صادر شده است، ادامه داد: ۸۱ هزار و ۵۰۱ مورد از درخواست مجوزها در مدت قانونی صادر، ۱۱ هزار و ۵۰۷ مورد هم خارج از مدت قانونی صادر شده است.

مشیرپناهی اظهار کرد: بیشترین درخواست مجوزهای الکترونیکی کسب و کار در استان با ۷۴ هزار و ۴۰۶ مورد مربوط به حوزه اصناف، بیش از ۱۱ هزار مورد تعاون، ۹ هزار و ۶۰۴ مورد بخش کشاورزی و ۶ هزار و ۹۲۲ مورد بخش صنعت بوده است.

وی با بیان اینکه اگر حقی از هریک از درخواست کنندگان مجوز کسب و کار در درگاه ملی مجوزها ضایع و بدون دلیل درخواستشان رد شده باشد، از طریق سامانه می توانند شکایت خود را مطرح کنند، گفت: در صورتیکه سامانه تشخیص دهد بدون دلیل درخواست مجوزی رد شده است به طور اتوماتیک اقدام به صدور مجوز می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha