۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85573743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارزش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی کردستان ۷۰ هزار میلیارد ریال برآورد شد

سنندج-ایرنا-مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان گفت: براساس برآورد انجام شده ارزش ریالی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی شناسایی شده در استان ۷۰ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، محمد مشیرپناهی روز سه‌شنبه در بیست و ششمین جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی های دولت که با حضور نمایندگان سازمان خصوصی سازی کشور در سنندج با بیان اینکه مولدسازی دارایی های دولت یکی از اولویت های مسئولان ارشد استان بوده است، اظهار کرد: تلاش کردیم از این فرصت قانونی نهایت بهره را در راستای تامین منابع مالی استان ببریم.

وی با بیان اینکه اموالی با همکاری دستگاه های اجرایی در استان شناسایی شد، افزود: در مجموع از سال ۱۳۹۹ که این طرح آغاز شد تاکنون ۱۸۱ مورد اموال مازاد دولتی در استان شناسایی شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: از تعداد اموال مذکور تاکنون ۵۷ مورد به فروش رفته و ۲۰۰ میلیارد ریال از این محل تامین منابع و ۱۰۱ مورد اموال هم در دست قیمت گذاری شده است و مابقی هم در کمیته ها در حال بررسی توسط کارشناسان متخصص مربوطه است.

مشیرپناهی ارزش ریالی املاک مازاد استان ۷۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است، اعلام کرد: منابع پیش بینی شده در سال جاری از محل مولدسازی املاک مازاد استان ۲۶ هزار میلیارد ریال است.

وی یادآور شد: از این ظرفیت ارزشمند می توان در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا و اثرگذاری و نیاز بیشتر جامعه به آنها بهترین استفاده را کرد.

در این جلسه املاک مازاد شناسایی شده دستگاه های اجرایی از جمله ادارات کل راه و شهرسازی، بهزیستی، آموزش و پرورش، سازمان جهاد کشاورزی و اداره منابع طبیعی استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha