استاندار: همه باید به دنبال نوآوری و خلاقیت در سیستان و بلوچستان باشند

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ثروت‌های بی شماری که در استان وجود دارد همه باید برای استفاده از این ظرفیت‌ها به دنبال نوآوری و خلاقیت باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز شنبه در مراسم بهره برداری از ساخت مسکن محرومین در مرادآباد چابهار اظهار کرد: با توجه به اینکه ساخت ساختمان‌ها به پایان رسیده کمیته ای ذیل شورای تامین تشکیل شود تا افراد و خانواده‌های محروم حاضر در منطقه آزاد شناسایی و ۲ واحد از این ساختمان ‌ها به آن ها داده شود تا در آن‌جا مستقر شوند.

وی با بیان اینکه این کمیته موظف است اسامی افراد محروم این منطقه را استخراج کند تصریح کرد: پس از جابه جایی این افراد تکلیف زمین‌هایی که این افراد در آنجا مستقر بوده اند نیز مشخص خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حوزه زیرساخت بنا به دستور صریح، شفاف و روشن همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با سرعت کار خود را انجام دهند و اگر برای اعتبار نیز با مشکل مواجه هستند اعلام کنند تا در اولین فرصت برای آن‌ها تامین اعتبار انجام شود.

وی در مورد مسکن ملی شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: باید به سرعت زیرساخت‌های مسکن ملی از جمله آب، برق، مخابرات، گاز و فاضلاب این منازل با جدیت پیگیری و شروع شود.

کرمی تصریح کرد: اگر مشکلی در تامین اعتبار برای زیرساخت‌های مسکن ملی وجود دارد حتما باید اعلام شود چرا که هیچ توجیهی برای تعلل در کار و ربط دادن آن به کمبود اعتبار قابل پذیرش نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در رابطه با پنل های خورشیدی اگر می خواهند آن‌ها را به خانواده ها هدیه دهند مشخص کنند چرا که هر کدام از این پنل‌ها حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال هزینه دارد.

وی در مورد حاشیه نشینن‌ها گفت: پیگیری برای جمع آوری و ساماندهی این افراد برای جلوگیری از هر گونه مشکلی باید به سرعت انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha