واحدپور: ۴۸ ساعت آینده تکلیف تیم‌های لیگ برتر بسکتبال مشخص می‌شود/ امیدوارم مهرام باشد

تهران- ایرنا- دبیر سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: تا کنون ۱۰ تیم برای حضور در لیگ‌ برتر اعلام آمادگی کرده و منتظر هستیم تا روز چهارشنبه تکلیف تیم‌های مهرام و مس‌کرمان هم مشخص شود.

امیرحسین واحدپور امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر بسکتبال اشاره کرد و اظهار داشت: شروع رقابت‌های لیگ برتر از ۵ مهرماه خواهد بود و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها باید تا روز چهارشنبه این هفته آمادگی خود را به صورت رسمی اعلام کنند در غیر این صورت این امکان وجود دارد تیم‌هایی که درخواست حضور در لیگ برتر را دارند،‌ جایگزین شوند.

وی ادامه داد: تا این لحظه تیم‌های طبیعت، شهرداری گرگان، کاله، پالایش نفت آبادان، گلنور، مه‌گل، آورتا ساری، فولاد هرمزگان، ذوب‌آهن و آینده‌سازان اعلام آمادگی کردند اما هنوز تیم‌های مهرام و مس‌کرمان آمادگی خود را به صورت رسمی اعلام کرده‌اند اما باید تا روز چهارشنبه صبر کنیم تا تکلیف تیم‌های مهرام و مس هم مشخص شود.

واحدپور: ۴۸ ساعت آینده تکلیف تیم‌های لیگ برتر بسکتبال مشخص می‌شود/ امیدوارم مهرام باشد

دبیر سازمان لیگ بسکتبال تصریح کرد: مهرام یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار بسکتبال ایران است و نمی‌توانیم در برابر چنین تیم‌هایی بی‌تفاوت باشیم. تلاش ما بر این است که تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی بسکتبال در لیگ حضور داشته باشند اما تا این لحظه از سوی مسئولان این تیم اقدامی صورت نگرفته و امیدواریم تا روز چهارشنبه که آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر است، این مهم صورت گیرد.

واحدپور یادآور شد: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که برخی از بازیکنان قراردادهای دوساله دارند و می‌خواهند تکلیف خود را بدانند، اگر تیم‌هایی که قصد دارند از لیگ برتر خارج شوند باید زودتر این وضعیت را مشخص کنند تا بازیکنان آنها هم آزاد شده و امکان حضور در تیم‌های دیگر را داشته باشند اما همچنان امیدواریم تیم‌هایی مانند مهرام در لیگ حضور داشته باشند.

واحدپور: ۴۸ ساعت آینده تکلیف تیم‌های لیگ برتر بسکتبال مشخص می‌شود/ امیدوارم مهرام باشد

وی در پاسخ به این سئوال که اگر شرایط به همین منوال باقی بماند، چه خواهد شد گفت: اگر تا روز چهارشنبه تیم‌ها ورودی خود را پرداخت و سامانه خود را فعال کنند مشکلی نیست اما در غیر این صورت باید تصمیم‌گیری شود تا بر اساس شرایط حرکت کنیم. البته درخواست‌هایی از سوی چند تیم برای حضور در لیگ برتر داشتیم اما هنوز تصمیمی گرفته نشده و باید در این خصوص بعد از روز چهارشنبه اعلام نظر کرد.

دبیر سازمان لیگ بسکتبال در مورد اینکه مسابقات لیگ برتر یک یا دو بار در هفته برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: این بستگی به برنامه رقابت‌های غرب آسیا دارد،‌ مسابقات آنها از ۱۱مهر آغاز می‌شود و باید صبر کنیم تا برنامه غرب‌آسیا اعلام شود تا بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

گفتنی است زمان نقل‌وانتقالات بسکتبال ایران تا ۲۰ شهریورماه اعلام شده و تیم‌ها فرصت دارند نسبت به جذب بازیکنان و کادر فنی خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha