۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85589567
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلی در تامین خوابگاه دانشجویی علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی وجود ندارد

بجنورد- ایرنا- مدیرامور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: چهار خوابگاه برای اسکان دانشجویان در سال تحصیلی جدید مهیا شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، احمد سلطانی روز شنبه اظهار کرد: براساس قانون، دانشگاه تعهدی برای تامین خوابگاه ندارد با این وجود سعی شده ۱۰۰ درصد دانشجویان متقاضی خوابگاه اسکان داده شوند.

وی با اشاره به حذف خوابگاه های خودگران پسرانه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال تحصیلی جدید، گفت: با بهره برداری از فاز دوم خوابگاه ۱۶ آذر از ترم آینده خوابگاه خودگردان در حوزه پسران نخواهیم داشت و تمامی دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی اسکان داده می شوند.

سلطانی همچنین از آغاز اجرای طرح خوابگاه متاهلی خبر داد و افزود: این طرح در قالب ۱۲ واحد مسکونی با زیربنای ۸۴۸ متر مربع به زودی کلنگ زنی می شود.

مدیرامور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی ادامه داد: برای ساخت خوابگاه متاهلی دانشجویان علوم پزشکی استان ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۷ رشته تحصیلی دارد که در هفت دانشکده آن زیر نظر ۱۹۲ عضو هیأت علمی تحصیل می‌کنند.

این دانشگاه همچنین ۱۲ بیمارستان با هزار و ۴۵۵ تخت را زیر پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha