بازرسی کل استان فارس به مدیران عامل آبفا و آب منطقه‌ای هشدار داد

شیراز - ایرنا - در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی فارس دستوراتی برای رفع مشکلات بیمارستان مادر و کودک و ورزشگاه پارس صادر شد و همچنین بازرسی کل فارس با ارسال نامه به مدیران عامل آبفا و آب منطقه ای استان در خصوص عدم نصب انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی شیراز هشدار داد.

به گزارش ایرنا، در هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان فارس که با حضور استاندار برگزار شد برخی از مشکلات بیمارستان مادر و کودک غدیر مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد کارگروهی با محوریت بازرسی استان تشکیل و نسبت به ارائه راهکارهای عملی به شورای دستگاه های نظارتی اقدام کند.

دستور رفع موانع بهره‌برداری ورزشگاه پارس

یکی دیگر از برنامه های هفتمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان فارس بازدید از ورزشگاه پارس بود که در این بازدید برخی مشکلات از سوی مدیرکل ورزش و جوانان برای بهره برداری از این مجموعه مطرح شد.

در جریان این بازدید محمدهادی ایمانیه استاندار فارس دستور حل موارد مطرح شده در خصوص ورزشگاه را صادر کرد.

رئیس منطقه ۳ سازمان و رییس شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی استان فارس نیز دستورات لازم برای همکاری دستگاه های اجرایی درخصوص تسریع در رفع موانع بهره برداری را صادر کرد و مقرر شد حداکثر تا آبان ماه امسال زمین چمن این ورزشگاه آماده استفاده عموم باشد.

هشدار بازرسی فارس به مدیران عامل آبفا و آب منطقه‌ای 

بازرسی کل استان فارس شنبه با ارسال نامه‌ای به مدیران عامل آبفا و آب منطقه ای این استان نسبت به وضعیت کنونی و نصب نشدن انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز هشدار داد.

کاظم اکرمی، در هشداری خطاب به مدیران عامل آبفا و آب منطقه ای این استان بر لزوم رسیدگی به وضعیت نصب انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز تاکید کرد.

با توجه به بازدید انجام شده از شرکتهای صنعتی و خدماتی موجود مشخص شد هزینه اشتراک بیش از ۵۰میلیارد تومانی پرداخت شده اما تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی خط جدید آبرسانی اقدام نشده استدر بخشی از این نامه تصریح شده است: با توجه به بازدید انجام شده از شرکتهای صنعتی و خدماتی موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برگزاری جلسه با مدیران آنها مشخص شد هزینه اشتراک بیش از ۵۰میلیارد تومانی پرداخت شده اما تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی خط جدید آبرسانی اقدام نشده است.

در ادامه آمده است: تداوم این امر علاوه بر گلایه صنعتگران و تولیدکنندگان موجب کاهش ساعت کاری بخش های مختلف و حجم تولید مورد انتظار خواهد شد.

در بخش دیگری از این نامه بازرسی کل استان فارس اشاره شده است که به استناد بند ج( ماده ) ۱۱قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، ضرورت دارد برای پیشگیری از وقوع سوءجریان احتمالی ترک وظایف قانونی مدیران و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن موضوع بررسی، تصمیم مقتضی اتخاذ و نتیجه اصلاح امور را به همراه مستندات مرتبط به این مرجع ارسال شود.

بر پایه این گزارش، بازرسی استان فارس پیرو نامه هشداری مذکور در نامه ای دیگر به مدیرعامل شرکت آبفا به خریداری کنتور هوشمند آب توسط شرکت شهرکهای صنعتی برای نصب انشعاب خط جدید آبرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز اشاره کرده است.

در این نامه همچنین به گلایه‌مندی صنعتگران و تولید کنندگان و زیان بخش بزرگی از چرخه تولید این شهرک اشاره و بر لزوم تقسیط هزینه انشعاب باقیمانده پس از اتصال و انجام مسائل فنی آبرسانی و نصب انشعاب تاکید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha