مهمترین خبرهای انتظامی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- انهدام باند قاچاقچیان شیشه، کشف کالای قاچاق و توقیف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت از مهمترین خبرهای پلیسی و انتظامی چهارمحال و بختیاری در روز ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف ۷۰ کیلوگرم شیشه در جاده های استان از سوی ماموران فراجا خبر داد.

سردار حسین امجدیان روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی تریلی و یک خودروی سواری توقیف و ۶ نفر دستگیر و مقدار ۷۰ کیلوگرم شیشه کشف و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سالجاری در استان ۱۵ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته بیش از ۲ تن مواد مخدر در سطح استان چهارمحال و بختیاری کشف و ضبط شد.

توقیف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت

فرمانده انتظامی شهرستان خانمیرزا از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خانمیرزا و توقیف ۱۳ دستگاه موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ عبدالله مرادی افزود: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خانمیرزا توسط ماموران پلیس راهور به مرحله اجرا درآمد و در اجرای این طرح ۱۳ دستگاه موتور سیکلت به دلیل آلودگی صوتی، مزاحمت، تخلفات حادثه ساز و فاقد پلاک بودن توقیف و آموزش‌های لازم به رانندگان ارائه شد.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و بکارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت می‌باشد. ‌

کشف کالای قاچاق در لردگان

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از کشف ۲ محموله کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش فلارد به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر انتظامی‌نیا افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی بخش فلارد قرار گرفت.

به گفته وی، پس از هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان از ۲ دستگاه خودرو سواری موسوم به شوتی در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۰ عدد کپسول گاز کولر و هزارو عدد فلاکس مسافرتی چینی خارجی و قاچاق بدون اسناد گمرکی به ارزش چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد و ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف شدند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha