۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85589969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت هشت میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایلام

۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85589969
ثبت هشت میلیون و ۷۴۰ هزار تردد وسایل نقلیه در ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: هشت میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۸۴ تردد خودرویی طی بازه زمانی ماه صفر در راه‌های این استان توسط دوربین‌ها به ثبت رسید.

"سیدزاهدین چشمه‌خاور" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد تردد خودرویی توسط ۷۴ دستگاه دوربین ثبت تردد مرکز مدیریت راه‌ها در محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

چشمه‌خاور تاکید کرد: این میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: پرترددترین محورها در این ایام به ترتیب محور سرابله به ایلام با ۴۱۱ هزار و ۸۹۷ تردد و محور ایلام - صالح‌آباد با ۴۰۲ هزار و ۲۳۷ تردد است.

چشمه‌خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کرده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

وی از کاهش ۵۶ درصدی تلفات جاده‌ای در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: امسال در حوزه راه‌های استان ایلام اقدامات خوبی جهت ایمن سازی محورها انجام شده که شامل روکش آسفالت ۱۵۰ کیلومتر از محورهای اصلی، خط‌کشی سه هزار کیلومتر، نصب و رنگ آمیزی ۳۶ کیلومتر نیوجرسی و ۱۰ هزار علائم ایمنی است.

وی افزود: همچنین، ساخت پل کنارگذر کنجانچم با دهانه ۴۵ متری در کمتر از ۲ ماه، گره‌های ترافیکی را برطرف و شرایط تردد زائران را بهبود بخشید.

چشمه‌خاور بیان کرد: این موفقیت نتیجه‌ تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما و همکاری دستگاه‌های اجرایی است و راهداری همچنان به تلاش خود برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تسهیل تردد در استان ادامه خواهد داد.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومترمربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha