۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۲
کد خبر: 85590053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار بوشهر: ۹۴۱ کلاس درس به بهره‌برداری رسید

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۹۴۱ کلاس درس در سه سال گذشته در سطح استان با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، «اکبر پورات» روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به فرا رسیدن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۲۵ مدرسه در استان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۰۷ طرح آغاز شده است.

وی با اعلام این که طی سه سال اخیر جهش بزرگی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان بوشهر اتفاق افتاده ، افزود: مدیریت ارشد استان تمرکز وسیعی برای تجهیز و نوسازی مدارس در سال جاری به عنوان یک اولویت در نظر گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مدارس استان در زمینه تامین و پرداخت قبوض برق و آب دارای مشکلاتی هستند که انتظار می رود دستگاه های مرتبط با آنها در این خصوص همکاری داشته باشند.

پورات ادامه داد: همچنین دستگاه‌های مانند گاز، مخابرات و نیروی انتظامی هم در زمینه ارائه خدمات و همچنین کمک به امنیت و ترافیک با مدارس و آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح ۱۲۸ طرح آموزشی در استان بوشهر

۳۲ پروژه آموزشی در دشتستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد

۹ پروژه آموزشی گناوه در هفته دولت آماده افتتاح و اجرا است

وی با اشاره به همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و وجود ۴۷۰ شهید دانش آموز و ۱۱۰ معلم شهید استان گفت: هر مدرسه یادواره یک شهید دانش آموز و معلم استان را در مدارس با محوریت اجرای دانش آموزان و معلمان برگزار کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: در زمینه حمایت از دانش آموزان بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی برای خرید کتاب و لوازم التحریر به همراه پویش جمع آوری کمک‌های مردمی اقدامات لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha