شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان: توزیع سهمیه گازوییل کامیون‌ها فقط براساس بارنامه است

کرمان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت‌گاز(گازوییل) در مسیر براساس اسناد حمل برخط خبر داد و گفت: بر این اساس، امکان سوخت‌گیری فقط با توجه به بارنامه صادره، مبدا و مقصد مشخص‌، در جایگاه‌هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی روز یکشنبه افزود: ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت‌گیری را ندارند.

وی اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه‌های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و انجمن صنفی حمل‌ و نقل کالا، تخصیص نفت‌گاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل‌ و نقل صورت می‌پذیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده نفتی منطقه کرمان تأکید کرد: خودروها و ناوگانی که در عملیات حمل‌ و نقل فعال هستند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه‌ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه‌ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون‌شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به منظور جلوگیری از مهاجرت کارت‌های هوشمند سوخت است.

به گزارش ایرنا قاچاق سوخت از مشکلات کرمان به شمار می رود که به علت نزدیکی به مرزهای شرقی و جنوبی کشور شاهد آن هستیم و طرح های مختلفی برای باردارندگی از آن در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha