۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85590394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمادگی در مقابل دشمنان موجب بازدارندگی است

رشت-ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت آمادگی اعم از انسانی و تجهیزاتی گفت: آمادگی در مقابل دشمنان موجب بازدارندگی است. 

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید تیپ میرزا کوچک در لنگرود واقع در شرق گیلان افزود: باید در برابر انواع تهدیدات دشمنان از آمادگی بالایی برخوردار باشیم که همین آمادگی عاملی بازدارنده در برابر دشمنان است .
وی با بیان اینکه کشور در بحث آمادگی‌ انسانی، مهارتی و تجهیزاتی در سطح بالایی قرار دارد، تصریح کرد: مدل‌های جنگ تغییر یافته است؛ تغییرات اساسی در شکل و تاکتیک راهبردهای جنگ می‌بینیم و براساس آن باید خود را آماده کنیم.
سرتیپ پاکپور یادآور شد: امروز نحوه مقابله با تروریسم نسبت به گذشته متفاوت است؛ چرا که ما با یک پدیده جدید روبرو هستیم و نمونه آن اتفاقاتی است که در همین ۲ سال اخیر در جنوب شرق کشور روی داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستاوردهای کشوردر مقابل دشمنان ایران اسلامی اشاره و بیان کرد: تاکتیک‌ها در جنگ‌های کنونی تغییر کرده و اکنون تجهیزاتی مثل ریز پرنده‌ها و سلاح‌های هوشمند قد علم کرده که بسیاری از اقدامات تاکتیکی گذشته را کمرنگ کرده است؛ لذا آماده بودن متناسب با تهدیدات دشمن یک ضرورت است.
وی در ادامه با قدردانی از زحمات سرتیپ دوم پاسدار سبحان تاور فرمانده قبلی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان سرهنگ پاسدارسیدهادی موسوی را به عنوان فرماندهی جدید این تیپ منصوب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha