پلمب یک واحد آلاینده در شهریار/دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شمیرانات

شهریار - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از پلمب یک واحد آلاینده صنایع غذایی توسط کارشناسان این اداره خبر داد و گفت: به علت بی توجهی و انجام ندادن اقدام مثبت به منظور تصفیه فاضلاب و استاندارد سازی پساب، با دریافت دستور قضایی همه سالن و خطوط تولیدی آلاینده شرکت مذکور تعطیل شد. 

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، سپیده وجیهی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در پی رهاسازی فاضلاب خام این واحد در محیط و مدیریت نکردن فاضلاب تولیدی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار طی ابلاغ اخطاریه های زیست محیطی و اعطای مهلت قانونی، خواستار کنترل و رفع آلایندگی واحد شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری شایسته ماموران نیروی انتظامی و نمایندگان شهرداری شهریار در برخورد با واحدهای آلاینده و متخلف، خاطرنشان کرد: به استناد ماده ۴۶ قانون توزیع عادلانه آب، آلوده کردن آب ممنوع است و کلیه بهره برداران و استفاده کنندگان از آب موظف به استاندارد کردن فاضلاب خروجی مطابق با استاندارد های سازمان حفاظت محیط زیست هستند.

دستگیری شکارچیان غیر مجاز در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی

براساس این گزارش، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات نیز از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در گشت و پایش محیط بانان این اداره در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی خبر داد.

پلمپ یک واحد آلاینده در شهریار/دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شمیرانات

امامعلی یگان زاده با اشاره به اینکه محیط بانان یگان حفاظت این اداره درحین گشت و کنترل منطقه حفاظتی، متوجه حضور سه نفر شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شدند، افزود: ماموران این اداره پس از تعقیب و گریز چند ساعته با همکاری ماموران کلانتری فشم موفق به دستگیری ۲ نفر از شکارچیان شدند.

وی با بیان اینکه یکی از متخلفان با اسلحه متواری شد، اظهار داشت: پس از اخذ دستور قضایی و بازداشت متخلفان دستگیر شده، شخص متواری نیز صبح امروز خود را به این اداره معرفی و سلاح خود را تحویل داد.

یگان زاده با بیان اینکه از متخلفان لاشه یک راس بزغاله وحشی، یک قبضه سلاح شکاری، ۶ عدد فشنگ، دوربین و سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد، یادآور شد: این افراد پس از تشکیل پرونده به منظور انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha