۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85620032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی۸ واحد آلاینده در شهرری/ دستگیری شکارچی غیرمجاز در فیروزکوه

شهرری - ایرنا - مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از شناسایی هشت واحد آلاینده و غیرمجاز طی گشت و پایش کارشناسان این اداره در بخش‌های کهریزک و مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمد رستگاری روز در این باره گفت: در هفته گذشته بر اساس گشت و پایش های کارشناسان این اداره، سه واحد ذغال گیری در روستاهای کاشانک و غنی آباد بخش مرکزی، ۲ واحد بازیافت ضایعات و تولید گرانول در روستای مجیدآباد و یک واحد ذوب قیر و برش مصنوعات سنگی آلاینده و غیر مجاز در دوتویه و عشق آباد بخش کهریزک این شهرستان شناسایی و بلافاصله اخطاریه زیست محیطی به منظور توقف فعالیت صادر شد.

وی افزود: متصدیان این واحدها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی و در صورت عدم توجه به اخطاریه صادره با هماهنگی مقام قضایی نسبت به تعطیلی و پلمب آنها اقدام خواهد شد.

این مسئول تاکید کرد: بدون تردید در صورت کم توجهی واحدهای آلاینده به تذکرات و توصیه های این اداره، از ادامه فعالیت آن واحدها جلوگیری خواهد شد.

شکارچیان غیر مجاز در فیروزکوه دستگیر شدند

براساس این گزارش، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه نیز از دستگیری شکارچیان غیر مجاز در گشت و کنترل ماموران اجرایی این اداره در منطقه ارجمند خبر داد.

داریوش فرخی اظهار داشت: ماموران اجرایی سرمحیط بانی ارجمند طی گشت و کنترل شبانه متوجه حضور شکارچیان غیرمجاز شده که بلافاصله وارد عمل شده و موفق به دستگیری شکارچیان غیر مجاز شدند.

وی با اشاره به اینکه از متخلفان یک قبضه سلاح برنو، هشت عدد فشنگ، یک عدد دوربین چشمی کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به منظور انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha