آغاز رقابت کشتی‌گیران در اوزان غیرالمپیکی

تهران- ایرنا- رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در ۴ وزن اوزان غیرالمپیکی امروز (دوشنبه) در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد.

به گزارش ایرنا؛ رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از صبح امروز در ۳ وزن اوزان غیر المپیکی و یک وزن کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال به منظور حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد.

قرعه کشی و وزن‌کشی این مسابقات برگزار شد و کشتی‌گیران باید برای پوشیدن دوبنده تیم ملی به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت بپردازند. بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی که از قبل اعلام شده رقابت بین کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور در وزن قانونی به صورت تک کشتی برگزار می‌شود.

همچنین با تصمیم کادر فنی و به منظور حضور تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی، در ۲ وزن مسابقه درون‌اردویی برگزار می‌شود. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی، دانیال سهرابی و محمدرضا رستمی روی تشک می‌روند.

در ۸۲ کیلوگرم نیز رقابت انتخابی در ۲ گروه ادامه خواهد داشت؛ در گروه نخست رقابت میان اشکان سعادتی‌فر، رسول گرمسیری و عباس مهدی‌زاده و در گروه دوم نیز محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و شاهین بداغی با هم دیدار خواهند کرد.

در کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال(رده امید) نیز یاسین یزدی، ابوالفضل پایدار و حسام عینی در وزن ۸۷ کیلوگرم به روی تشک رفتند.

همچنین این مسابقات انتخابی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود و برخی چهره‌های پیشکسوت از جمله قاسم علی عسگری رییس هیات کشتی استان تهران، حسن رنگرز و پژمان درستکار سرمربیان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد نیز در سالن شهدای هفتم تیر حضور دارند.

در نخستین رقابت انتخابی تیم ملی که در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار شد سید دانیال سهرابی به مصاف محمدرضا رستمی رفت و توانست با نتیجه ۷ بر سه حریف خود را شکست بدهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha