۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85591092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

المپیاد ورزشی اصحاب رسانه اصفهان برگزار می‌شود

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85591092
المپیاد ورزشی اصحاب رسانه اصفهان برگزار می‌شود

اصفهان - ایرنا - معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری المپیاد ورزشی «جام شهدای اصحاب رسانه» برای نخستین بار در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، روز دوشنبه به نقل از علیرضا خاکسار افزود: این المپیاد ورزشی در ۶ رشته مینی فوتبال، مینی‌گلف، «کورن هول»، دارت، فریزبی و بولینگ برگزار می‌شود.
وی افزود: این رقابت‌ها، از جمعه این هفته (۲۳ شهریور) با برگزاری مسابقات مینی فوتبال آغاز می‌شود که در جریان آن ۹ تیم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید نصر به رقابت می‌پردازند.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسابقات مینی گلف بانوان سه‌شنبه ۲۷ شهریور و مینی گلف مردان چهارشنبه ۲۸ شهریور در سایت مینی گلف ملک‌شهر برگزار خواهد شد.
خاکسار با اشاره به برپایی کارگاه آموزشی رشته‌های کورن هول و فریزبی گفت: این کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگان در این مسابقات چهارشنبه چهارم مهر برگزار می‌شود و پس از آن رقابت‌های کورن هول بانوان شنبه ۱۴ مهر و مسابقات همین رشته در بخش مردان دوشنبه ۱۶ مهر، فریزبی بانوان سه‌شنبه ۱۰ مهر و فریزبی مردان چهارشنبه ۱۱ مهر برگزار می‌شود.
وی افزود: شرکت‌کنندگان در مسابقات بولینگ المپیاد اصحاب رسانه نیز رقابت خود را در بخش مردان در روز شنبه ۲۱ مهر و در بخش بانوان، دوشنبه ۲۳ مهر به میزبانی مجموعه بولینگ صفه برگزار خواهند کرد.
وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اختتامیه این رویداد فرهنگی ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در مهر امسال برگزار خواهد شد.

المپیاد ورزشی اصحاب رسانه اصفهان برگزار می‌شود

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha