۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85591316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی : ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود

کرج – ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به نیازهای درمانی ۲ منطقه گردشگری و پرجمعیت طالقان و کمالشهر کرج اعلام کرد: ساخت ۲ بیمارستان این مناطق با شتاب پیش می رود.

به گزارش ایرنا، دکتر "شهرام صیادی " روز دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اکنون بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی کمالشهر ۷۰ درصد و بیمارستان ۳۲ تختخوابی طالقان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بر تکمیل و راه اندازی این ۲ بیمارستان معطوف شده است.

ضریب اشغال تخت بیمارستانی در البرز بالاست

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه ضریب اشغال تخت بیمارستانی در این استان ۲.۷۶ درصد است،گفت : میزان اشغال تخت بیمارستانی در استان پرجمعیت البرز به نسبت سایر مناطق کشور بالا است .

وی افزود: یکی از اقدامات موثر در بخش درمانی توسعه تخت های بیمارستانی است که راه اندازی بیمارستان ۲۶۵ تختخوابی سردار سیلمانی فردیس در سال گذشته یکی از مهمترین اقدامات است.

پذیرش بیماران سرطانی کشور در آینده نزدیک

صیادی با اشاره به خرید و نصب تجهیزات مرکز فوق تخصصی تشخیص و درمان سرطان درکرج گفت : این مرکز با اعتبارات دولتی و با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران در حال آماده سازی برای پذیرش بیماران سرطانی کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز یادآور شد: برای ساخت و تجهیز این مرکز بیش از سه هزارو۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و به زودی آماده پذیرش بیماران سرطانی می شود.

پرداخت معوقات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

رییس دانشگاه علوم پزشکی : ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود

صیادی با بیان اینکه اضافه کار و برخی مطالبات کارکنان بیمارستان های دولتی استان ۱۴ ماه به تاخیر افتاده بود، گفت: با تامین اعتبار این مطالبات به تازگی پرداخت شده است.

توزیع انسولین در داروخانه های منتخب

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به برخی مشکلات در توزیع انسولین بیان کرد: اکنون توزیع انسولین از طریق داروخانه های منتخب استان در حال انجام است .

وی با اشاره به مشکلات برون سپاری ها در بخش بهداشت و درمان اظهار کرد: این برون سپاری ها با مشکلاتی همراه بوده که تلاش ها بر این است تا در بخش های حساس از منابع دولتی استفاده شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha