۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85591423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه های متنوع در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری  در سقز تدوین شود

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: برنامه‌های متنوع در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای نیمه دوم سال جاری تدوین شود.

به گزارش ایرنا،جعفر توان روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سقز اظهار کرد: برنامه ها باید با توجه به ذائقه و خواسته مردم، خلاقانه و متنوع باشد و در این رابطه هم از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به نماز نسل نو و گزارش مدیر آموزش و پرورش، خواستار استفاده آموزش و پرورش سقز و منطقه زیویه از ظرفیت خیران، اولیای دانش آموزان، شهرداری ها و دهیاری ها برای بهسازی وضوخانه ها و ساخت وضوخانه استاندارد شد.

توان، هزینه در حوزه ترویج معروف بزرگی چون نماز را سرمایه گذاری ارزشمند برای واجب بزرگی چون نماز برشمرد و گفت: اهتمام لازم ادارات به اقامه نماز ظهر با حضور امام جماعت، بازدید از نمازخانه مجتمع های رفاهی، اجرای برنامه های کوچه و محله محور در راستای اهتمام به نماز نسل نو و مشارکت شهرستان در اجلاس علمی سراسری نماز باید در دستور کار قرار گیرد.

ماموستا محمود ابن الخیاط، امام جمعه سقز هم در این جلسه اظهار کرد: ترویج فرهنگ اقامه نماز، ترویج امور معروف همچون عفاف، حجاب و پاکدامنی، بزرگداشت مفاخر و پیشگیری از اعتیاد و دیگر رذایل اخلاقی از دیگر محورهای شورای فرهنگ عمومی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha