۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85591838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوان تهرانی مقام نخست مسابقات فوتبال روی میز کارگران کشور  را کسب کردند

زنجان - ایرنا - بانوان تهرانی مقام نخست مسابقات فوتبال روی میز کارگران کشور را کسب کردندو استان های فارس و زنجان در رده های دوم تا سوم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان شامگاه دوشنبه درحاشیه برگزاری مسابقات افزود: مسابقات قهرمانی کارگری کشور رشته فوتبال روی میز در ۲ بخش بانوان و آقایان به میزبانی مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان در حال برگزاری است.

سجاد اجاقلو افزود:از استان زنجان نیز ورزشکاران و تیم هایی در این مسابقات شرکت کردند که در بخش بانوان به کسب مقام منجر شده است.

این مسوول با بیان اینکه استان زنجان از امکانات و زیرساخت های ورزشی مطلوبی برای میزبانی از این رقابت ها برخوردار است یادآور شد: نزدیک به ۱۸۰ مجموعه ورزشی تفریحی کارگران در سطح کشور وجود دارد که در ارزیابی های صورت گرفته در ۲ سال گذشته، مجموعه های ورزشی تفریحی کارگران زنجان، آذربایجان شرقی، یزد، همدان و کرمان به عنوان مجموعه های برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد ورزشی به میزبانی استان زنجان، گفت: با توجه به اهمیت ورزش در حوزه کارگری و لزوم برگزاری مطلوب رقابت‌های ورزشی در این عرصه، تلاش شد تا با تشکیل جلسات منظم، این مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

وی با بیان اینکه اهتمام به ورزش کارگری منجر به بالا رفتن بهره‌وری در واحدهای تولیدی و صنعتی می شود خاطر نشان کرئ: با توجه به اینکه ورزش در افزایش نشاط جسمانی و به تبع آن بالا رفتن روحیه افراد کمک می‌کند، باید در حوزه کارگیری بیش از پیش به امر ورزش توجه داشت.

این مسابقات از ۱۹ شهریورماه جاری آغاز شده تا ۲۱ شهریور ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha