نشست‌های تخصصی تدوین پیوست عدالت برگزار شد

تهران- ایرنا- نشست‌های تخصصی تدوین و نگارش پیوست عدالت، با حضور کارشناسان و نمایندگانی از گروه‌های مطالعاتی کشور در سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، با توجه به مطالبه مقام معظم رهبری از دولت‌های ادوار مختلف کشور مبنی بر تدوین پیوست عدالت برای سیاست‌های اجرایی، این سازمان ضمن شناسایی گروه‌های مطالعاتی و اجرایی در این حوزه، دو نشست تخصصی اولیه با آنان برگزار کرد.

در این نشست‌های تخصصی که به‌صورت جداگانه با دو گروه تحقیقاتی فعال دارای گزارش‌های مدون و انجام‌شده در این حوزه برگزار شد، نمایندگان معاونت‌های اقتصادی و علمی، فرهنگی و اجتماعی و مشاوران رئیس سازمان، به ارزیابی علمی روش اجرا و بررسی نتایج کارهای انجام شده از سوی این گروه‌ها پرداختند.

اعضای این گروه‌های پژوهشی نیز ضمن بیان روش کار خود و ارائه گزارش‌هایی از کارهای انجام شده، به پرسش‌های کارشناسان سازمان پاسخ دادند.

تدوین پیوست عدالت می‌تواند زمینه بهره‌مندی بیشتر عموم مردم از منافع طرح‌های عمرانی و اقتصادی و ارتقای رفاه عمومی در کشور را فراهم آورد.

بر پایه این گزارش، تداوم برگزاری این نشست‌ها برای رسیدن به نتایج مطلوب و اثربخش، در دستور کار سازمان برنامه و بودجه کشور قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha