۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۱۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85591983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده قزوین: دولت استاندارهایی با ویژگی های ۱۲ گانه رهبری انتخاب کند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت وفاق ملی برای رضایت عمومی باید استاندارهایی انتخاب کند که ویژگی های ۱۲ گانه ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را داشته باشند.

فاطمه محمدبیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتصاب استانداران اقدام بسیار مهمی است که پیش روی دولت چهاردهم قرار دارد که انتظار می‌رود افرادی که انتخاب می‌شوند، ویژگی‌های ۱۲ گانه مقام معظم رهبری که شامل وفاداری به انقلاب اسلامی، تخصص و کارآمدی، دارای دیدگاه و نگرش ملی، دوری از جناحی گرایی و سیاسی کاری است را داشته باشد.

وی اضافه کرد: همانطور که دولت تاکنون همراهی و تعامل خوب و قابل قبولی با مجلس داشته، انتظار می رود در ادامه راه این همکاری ها نیز افرادی با طیف‌های معتدل و میانه رو و دارای ارزش‌های انقلابی را برای مناصب دیگر انتخاب کند.

محمدبیگی تاکید کرد: دولت که با شعار وفاق ملی پای کار آمده است، نباید اجازه دهد افرادی وارد عرصه اجرا و حکومت داری شوند که سابقه فعالیت آنها برای نظام هزینه ایجاد کرده و موجب ناراحتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه دولت کار خودش را آغاز کرده است، تصریح کرد: نخستین پیگیری و اولویت اصلی دولت در حوزه هیات وزیران است و باید کارها را به گونه‌ای برنامه ریزی کند تا ابتدا طرح های نیمه تمام هرچه سریع تر تکمیل و افتتاح شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولویت بعدی دولت توجه به مشکلات معیشتی مردم است و باید به دنبال کنترل تورم، مبارزه با گرانی، همسان سازی حقوق بازنشستگان، اجرای قانونی ساماندهی کارکنان دولت و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و تامین مسکن باشد.

محمدبیگی، توجه به حوزه مسکن را مساله بسیار مهمی برشمرد و تاکید کرد: با توجه به اینکه در روزهای نزدیک به مهرماه را سپری می‌کنیم، جابه جایی مستاجران افزایش یافته و باید با تامین مسکن و تنظیم قیمت آن در بازار شرایط را برای مردم تسهیل کنیم.

به گفته نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، تامین و تهیه مسکن برای افراد کم درآمد، تکمیل طرح نهضت ملی مسکن و همچنین اهدای زمین و مسکن به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر باید در اولویت کارهای دولت قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha