۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85592097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سنندج: فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود

سنندج- ایرنا- فرماندار سنندج بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و تببین سیره اخلاقی شهدا تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حسن عسکری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان سنندج خواستار برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس با رویکرد مردمی و انتقال این فرهنگ به نسل جوان شد.

وی افزود: شهدا در روزهای سخت با شجاعت در برابر دشمنان ایستادند و جان خود را برای دفاع از این مرز و بوم فدا کردند و این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، یادگارهای ارزشمندی از ایثار و فداکاری را در تاریخ ایران به ثبت رسانده است.

فرماندار سنندج یادآور شد: جنگ به خودی خود امری ناخوشایند است اما دفاع مقدس برای کشور و انقلاب اسلامی برکات زیادی به همراه داشت و موجب شد به خودکفایی برسیم و ابهت قدرت‌های شرق و غرب را در هم بشکنیم.

عسکری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در برنامه‌های این هفته حضوری فعال داشته باشند و فضاهای شهری و اداری را با محوریت دفاع مقدس مزین کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری برنامه‌ها به صورت مردمی و با محوریت جوانان اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی و شهرستانی در یک روز مشخص در بخش‌ها و روستاها حضور پیدا کرده و پروژه‌های شاخص را افتتاح کنند.

امام جمعه سنندج نیز با تأکید بر ادامه راه شهدا، اظهار کرد: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم ادامه راه شهدای بزرگوار است و خواست اصلی شهدا از مسئولان، خدمتگزاری به مردم است.

ماموستا فایق رستمی از تمام دستگاه‌ها و مسئولان خواست در این مسیر گام بردارند و برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با اخلاص اجرا کنند.

در پایان این جلسه، فرمانده سپاه سنندج روزشمار هفته دفاع مقدس و برنامه‌های اجرایی شهرستان را تشریح کرد و از برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، یادواره‌های شهدا و افتتاح پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان خبر داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha