۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85560242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناخت فرهنگ دفاع مقدس جوابگوی نیازهای ما در حوزه‌های مختلف است

سنندج-ایرنا- استاندار کردستان گفت: شناخت فرهنگ دفاع مقدس و آشنایی با فداکاری، استقامت و پایمردی رزمندگان آن دوران، جوابگوی نیازهای ما در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از خادمین و دست اندرکاران راهیان نور استان با عنوان تجلی احسان در سنندج اظهار کرد: هرچقدر برعمر با برکت انقلاب افزوده می شود بیشتر متوجه می شویم از فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس بهره بگیریم و بی شک نیاز و ضرورت ما شناخت و بهره‌گیری از این معدن متعالی اسلامی و ایرانی است.

وی افزود: ما در همه زمینه‌ها از جمله تقابل با جهان استکبار، فرهنگ اخلاص، فرهنگ خدمت و دوری از مظاهر دنیا می توانیم از فرهنگ دفاع مقدس بهره بگیریم و از طرف دیگر نسلی که دفاع مقدس را درک نکرده است نیاز دارد اتفاقات آن زمان را بفهمد و درک کرده و درآینده از آن الگوبرداری کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه این کار فرهنگی، اثرگذاری بالایی برای همه ما دارد، بنابراین باید اعتقادی روی آن کار کرد، گفت: جای خوشحالی است که با وجود همه کمبودها و محدودیت‌ها، در این سال‌ها تدارک و پشتیبانی خوبی در زمینه کاروان‌های راهیان نور داشته و جزو استان‌های برتر بوده ایم و امیدواریم این مسیر با توفیقات بیشتر استمرار داشته باشد.

وی در ادامه به شهادت اسماعیل هنیه اشاره و اظهار کرد: او بزرگ مرد اسوه ایثار بود و جمع زیادی از عزیزان خود را در این سالها در راه مجاهدت تقدیم کرد و قسمت بر این بود که خود نیز در کشور ما که پرچم دار مبارزه با صهیونیست‌ها است به درجه رفیع شهادت نایل شود و امیدواریم وعده انتقام در زمان مقتصی انجام و قلوب مسلمانان آرام گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha