۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85592138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین خبرهای فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85592138
مهمترین خبرهای فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- تمدید مهلت شرکت در رویداد جایزه ادبی "نامه‌ای به همسرم" و آمادگی استان برای برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر از مهمترین اخبار فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت شرکت در فراخوان جایزه ادبی «نامه‌ای به همسرم» در چهارمحال و بختیاری تا هشتم مهر ۱۴۰۳ تمدید شد.

پیام احمدی افزود: رویداد ادبی نامه‌ای به همسرم با محوریت شعر و نثر و با موضوعات «پاسداشت و قدردانی از مقام همسر» و «زندگی عاشقانه بر مبنای زیست عفیفانه» در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هر متقاضی شرکت در فراخوان مجاز است در هر بخش حداکثر ۲ اثر و درمجموع چهار اثر به دبیرخانه ارسال نماید، یادآور شد: آثار ارسالی نباید پیش از این در جشنواره‌ها و دیگر رویدادهای ادبی، حائز رتبه شده و یا به چاپ رسیده باشد و مسئولیت مالکیت معنوی آثار ارسالی هم به عهده شرکت‌کنندگان است.

برپایی اردوی روایت بام ایران

مهمترین خبرهای فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: خانه روایت بام ایران؛ حلقه تربیت و تولید آثار نویسندگان استان است.

احسان قائدی افزود: مهمترین اتفاقی که در این اردوی چهار روزه افتاد علاوه بر آموزش‌هایی که ارائه شد نویسندگان جوان استان رمان‌ها و اثرهایی خود را با استادان داستان مرور کردند و توانستند سوژه ها و آثار خود را برای چاپ و انتشار آماده کنند.

آمادگی استان برای برگزاری جشنواره ملی اقوام و عشایر

مهمترین خبرهای فرهنگی و هنری چهارمحال و بختیاری

فرماندار فارسان با اشاره به انتخاب این شهر به عنوان میزبان جشنواره ملی اقوام و عشایر گفت: برگزاری دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران‌زمین فرصت مناسبی برای معرفی بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری است.

سید هادی صالحی افزود: این جشنواره برای دومین سال متوالی در شهرستان فارسان از ۲۴ تا ۳۰ شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری به‌ویژه در حوزه گردشگری را عامل اصلی طراحی جشنواره اقوام و عشایر ایران‌زمین در فارسان دانست و یادآور شد: این جشنواره در سه بخش نمایشگاهی، جشن‌های عمومی و همایش‌های تخصصی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha