۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85592334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ شرکت در زنجان مجوز جابه‌جایی دانش آموزان را دریافت کردند

زنجان -ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: ۱۷ شرکت، مجوز عقد قرارداد با مدیران و مدارس شهر زنجان را برای جا به جایی دانش آموزان دریافت کرده‌اند و برای تسهیل در این امر، ثبت اطلاعات دانش آموزان در سامانه سپند ضروری است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور مرادلو روز سه‌شنبه در نشست شورای شهر زنجان به بازگشایی مدارس و اقدامات شورا و شهرداری در این زمینه اشاره کرد و افزود: امسال طبق برنامه اعلام شده نظارت بر عملکرد سرویس مدارس برعهده وزارت کشور و به تبع آن‌ شهرداری هاست.

وی گفت: برای آمادگی بیشتر در این زمینه جلساتی با حضور مدیران شهری برگزار شد تا ظرفیت‌های لازم برای خدمات دهی بهتر به مدارس و دانش آموزان به کار گرفته شود.

این عضو شورای شهر زنجان گفت: نظارت بر چگونگی فعالیت‌ سرویس های مدارس در آینده با همکاری‌ والدین و مدیریت سازمان حمل و نقل شهرداری با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

مرادلو گفت: والدین در صورت شکایت داشتن از سرویس ها می توانند موارد را به سازمان حمل و نقل شهرداری یا مدیریت پایانه های حمل و نقل زنجان گزارش کنند تا در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری زنجان با همکاری سازمان زیر مجموعه، نظافت، شست و شو و لکه گیری آسفالت مدارس را در دستور کار قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به اجرای طرح های متعدد عمرانی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت:هم اکنون گروه های مختلف عمرانی و خدماتی در تمامی نقاط شهر زنجان در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی خوبی که در کارگروه ها و کمیسیون های شهرداری صورت گرفته، طرح ها و برنامه های عمرانی هدفگذاری شده تا آبان ماه سال جاری عملیاتی و تکمیل شود.

مرادلو به روند آسفالت ریزی کمربندی خیام با توجه‌ به ترافیک بالای این مسیر، اشاره کرد و افزود:زیرسازی خوبی در این مسیر انجام گرفته است و باید سرعت اجرای طرح با توجه به حجم بالای تردد در آن افزایش یابد.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه راهسازی شهیدان کریمی نیز گفت: انجام زیرساخت های طرح تا ۲ ماه آینده به طور کامل به پایان می رسد و سرعت اجرای طرح شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

مرادلو خاطرنشان کرد: پروژه شهیدان کریمی بسیار گسترده و وسیع است و با اتمام آن مشکلات ترافیکی شهر زنجان رفع می شود و اجرای طرح، آثار خوبی را در ترافیک شهر برجای خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha