واحد قضایی حمایتی شوق زندگی در شهرستان بهارستان به بهره‌برداری رسید

بهارستان - ایرنا - واحد قضایی حمایتی شهید پژوهی شوق زندگی با حضور قائم مقام رئیس دادگستری استان تهران روز سه‌شنبه در شهرستان بهارستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، حاجی رضا شاکرمی روز سه شنبه در آئین افتتاح واحد قضایی حمایتی شوق زندگی با اشاره به اهمیت راه اندازی این مرکز در جهت بهبود پاسخگویی به مطالبات قضایی مردم، اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی این مرکز می تواند برای شوق و زندگی خانواده های مورد حمایت تاثیر گذار و موثر باشد و شهروندان از خدمات خوب آن بهره‌مند شوند.

واحد قضایی حمایتی شوق زندگی در شهرستان بهارستان به بهره‌برداری رسید

وی افزود: یکی از وظایف دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی است و این مرکز می تواند با همکاری سایر دستگاه ها نقشی پشتیبان و حامی را از خانواده های نیازمند ایفا کنند.

شاکرمی خاطرنشان کرد: از حمایت و تلاش شهردار نسیم شهر که برای تکمیل و راه اندازی این مرکز به عنوان یکی از مراکز خدمات در حوزه قضایی که نیل به هدف رفع مسائل و مطالبات مردم دارد و همکاری تنگاتنگی داشته تشکر و قدردانی می کنم.

این مرکز با حضور شاکرمی قائم مقام رئیس دادگستری استان تهران، حسن قشقاوی نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان، فرماندار، شهردار نسیم شهر، شهردار گلستان، رئیس دادگستری شهرستان بهارستان و جمعی از مسئولان در شهر گلستان شهرستان بهارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

واحد قضایی حمایتی شوق زندگی در شهرستان بهارستان به بهره‌برداری رسید

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha