۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85593177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در کردستان فعالیت دارد

سنندج- ایرنا- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تاکنون ۲۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در استان از وزارت ورزش و جوانان، مجوز دریافت کرده و فعال است.

به گزارش ایرنا، مجید آوج روز چهارشنبه در آیین افتتاح مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده فراسو در بیجار اظهار کرد: در طول سال گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این مراکز مشاوره تخصصی ازدواج بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: موضوع ازدواج و تحکیم آن به عنوان یکی از رسالت های این معاونت در حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان، یکی دیگر از فعالیت‌های این مراکز را آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج نام برد و گفت: ۱۸۵ کارگاه آموزشی در سال گذشته و ۸۰ کارگاه آموزشی در پنج ماهه نخست امسال برای جوانان در سطح استان برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: مراکز مشاوره یکی از نیازهای روزمره افراد است و خوشبختانه با توجه به رسالت ورزش و جوانان و با در نظر گرفتن اهمیت این نیاز، توانسته ایم تعداد زیادی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده را فعال کنیم.

۲۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در کردستان فعالیت دارد

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه خوشبختانه مردم امروزه به اهمیت موضوع مشاوره پی برده اند، افزود: افزایش این مراکز نیازمند همکاری مسئولین در بخش دولتی و همراهی بخش خصوصی است و ما به عنوان مسئول حوزه جوانان با تمام توان به گسترش این مراکز کمک خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha